تولید کننده بادام زمینی ایرانی مرغوب

بادام زمینی ایرانی یکی از مغزهای پر خاصیت و بسیار خوشمزه است که علاقه مندان بسیار زیادی دارد. بادام زمینی که آجیل محبوبی بین مردم ایران است خواص بی شمار دارد. که می خواهیم خاصیت بی نظیر آن را به شما معرفی کنیم. مواد مغذی موجود دراین نوع بادام سبب شده تا برای درمان بیماری ها و همچنین برای زیبایی و سلامتی بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر آن مصرف بادام زمینی در دوران بارداری خواص بسیار زیادی دارد.

امروزه بسیاری از کشاورزان به تولید بادام زمینی ایرانی مرغوب روی آورده اند و به عنوان کارآفرین در جامعه شناخته شده اند زیرا که با تولید انبوه و علمی و پیشرفته می‌توان بهترین محصول را با کیفیتی عالی در ایران تولید و به جهان عرضه کرد.

تولید کننده بادام زمینی ایرانی مرغوب

مشخصات بارز بادام زمینی ایرانی

مشخصات بارز بادام زمینی ایرانی

بادام زمینی مرغوب که در ایران تولید می‌شود برای شهر استانه اشرفیه است. تولید اصلی کشاورزان در این شهر بادام زمینی است مرغوب ترین بهترین‌ ترین و سالم ترین و ارگانیک ترین بادام های زمینی که در ایران تولید می‌شود در آستانه اشرفیه است. هر ساله کشاورزان در مناطق شمال کشور به تولید بادام زمینی مشغول هستند و از این را کسب درآمد می‌کنند فروشندگان بادام زمینی پس از تولید این محصولات آنها را به فروش می‌رساند و وارد بازار میکنند.

بادام زمینی ایرانی منبع خوبی از آهن کلسیم منیزیم فسفر و ویتامین های a و e است. بادام زمینی آنتی اکسیدان بسیار زیادی دارد. اسیدهای چرب مفید دارد و همچنین سرشار از آهن است با مصرف بادام زمینی به کاهش بیماری‌های قلبی هم کمک می کنیم. بادام زمینی با تمام خواص زیادی که دارد می تواند یک وعده غذایی مناسب برای کودکان باشد.

بهتر است قبل از ورزش مقدار کمی بادام زمینی مرغوب استفاده کنند زیرا این آجیل خوشمزه انرژی بسیار زیادی دارد و ورزشکاران با مصرف این ماده مغذی کالری کمتری دریافت می‌کنند و در کنار آن چربی سوزی بسیار زیادی دارد.و حتی یک میان وعده عالی برای کودکان در حال رشد است. که تمام ویتامین های لازم بدنشان را تامین کند.

تاثیر بادام زمینی ایرانی در کاهش وزن

تاثیر بادام زمینی ایرانی در کاهش وزن

بادام زمینی یکی از آجیل های محبوب است است که مصرف مداوم آن باعث کاهش وزن می شود زیرا کالری بسیار کمی دارد و در چربی سوزی هم کمک می کند اصولاً ورزشکاران علاقه بسیار زیادی خورده خوردن بادام زمینی دارند.از خواص بادام زمینی برای لاغری، کاهش اشتها و احساس سیری برای مدت طولانی، افزایش ‏سوخت و ساز بدن، چربی سوزی، هضم بهتر غذا و پیشگیری از یبوست است.

بادام زمینی همان طور که گفتیم باعث کاهش وزن میشود چرا که بادام زمینی در فرد احساس سیری می کند و اشتها را کاهش می دهد به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند و باعث افزایش سوخت و ساز می شود. به جذب بهتر غذا هم بسیار کمک می‌کند از یبوست پیشگیری می‌کند. چربی بادام زمینی به شدت چربی سوز است چربی‌های بدن را از بین می‌برد و به دفع سموم بدن کمک میکند برای همین ورزشکاران همانطور که گفتم بسیار به بادام زمینی و کره بادام زمینی علاقه دارند.

عرضه مستقیم بادام زمینی درشت ایرانی

عرضه مستقیم <a href=بادام زمینی درشت ایرانی” class=”img-responsive aligncenter”> عرضه بادام درشت ایرانی که با کیفیت بسیار عالی تولید می‌شود محصول مردم آستانه اشرفیه است که فروش عمده بادام زمینی آستانه اشرفیه در بازارهای شمال کشور می باشد. خریداران بادام زمینی ایرانی برای تهیه این محصول مرغوب به شمال می روند. تا بی واسطه مرغوب ترین بادام درشت را انتخاب کنند.

بادام زمینی های درشت و مرغوب ایرانی در کارخانجات بسته بندی استاندارد می شوند. بعد در تمام کشور عرضه می‌شود و گاهی هم این محصولات مرغوب به خارج از کشور صادر می شود بازار بادام زمینی در جهان در دست ایران و چین می باشد اما به مرغوبیت بادام زمینی ایرانی نیست.بادام زمینی به گونه های متفاوت در بازار عرضه می شود بادام شور. بادام خام و همینطور با بادام زمینی با پوست که بنا به سلیقه مشتری مورد انتخاب قرار می‌گیرد.

1

  1. سلام. بادام زمینی باعث کاهش اشتها میشه و کسانی که میخوان رژیم بگیرن در روز ۲۰ عدد مصرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما