تولیدی بهترین بادام زمینی طعم دار دشت مغان

بادام زمینی طعم دار دشت مغان یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین آجیل های این سرزمین به حساب می آید. این آجیل معروف، به خاطر کیفیت خوبی که دارد، یکی از محصولات شناخته شده در ایران می باشد، به همین خاطر در اکثر فروشگاههای خشکبار فروشی وجود دارد. به بیان دیگر می توان گفت، هر شخصی با هدف خرید بادام زمینی طعم دار وارد یکی از فروشگاههای خشکبار فروشی شود، اولین انتخاب اش حتما خرید بادام زمینی طعم دار خواهد بود. لذا برای فروش بادام ممتاز، احتیاجی به کنکاش زیاد نیست، زیرا محبوبیت و معروفیت زیادی دارد.

از آنجایی قیمت این آجیل نسبت به دیگر آجیل ها مناسب می باشدف درنتیجه همواره خریداران زیادی دارد. بادام زمینی کی از تنقلات پرطرفدار در کل دنیا می باشد. از آنجای که خواص زیادی دارد و طبیعت گرم و تری دارد، بعنوان یکی از میان وعده های محبوب مورد توجه است.

تولیدی بهترین بادام زمینی طعم دار دشت مغان

خواص بادام زمینی طعم دار دشت مغان برای سلامتی

خواص بادام زمینی طعم دار دشت مغان برای سلامتی

این محصول برای سیستم ایمنی بدن مفید است. این آجیل محبوب دارای مواد پروتئینی، فسفر، روی و ویتامین B می باشد. پروتئین بادام زمینی 30-22 درصد کالری دارد، در نتیجه یکی از منابع بسیار غنی از پروتئین گیاهی است. در نتیجه در رژیم های لاغری از آن استفاده می شود. همچنین باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی و آلزایمر می شود. گاها برای افرادی که افسردگی دارند، برای مبارزه با افسردگی توصیه می شود. همچنین برای تسهیل باروری و بهبود درد استخوان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان کالری 100 گرم بادام زمینی طعم دار دشت مغان

میزان کالری 100 گرم بادام زمینی طعم دار دشت مغان

بادام زمینی دشت مفان در کشور ما جز با کیفیت ترین بادام زمینی های موجود است. برای تولید بادام زمینی مرغوب، انتخاب بذر یکی از مهم ترین پارامترها می باشد. یکی از دلایل مرغوب بودن این آجیل محبوب، استفاده کردن کشاورزان از بذرهای بادام زمینی آستانه اشرفیه است. این بذرها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. بادام زمینی دشت مغان و آستانه اشرفیه بسیار شبیه به هم هستند، تشخیص آنها کار ساده ای نیست. اما تفاوت های ریزی دارند از جمله:

  • از نظر رنگ: رنگ بادام زمین دشت مغان نسبت به بادام زمینی آستانه اشرفیه، روشن تر است.
  • از نظر طعم: بادام زمینی استانه اشرفیه نسبتا خوش طعم تر از بادام زمینی دشت مغان است.
  • از نظر نگهداری: بادام زمینی دشت مغان دیرتر از بادام زمینی آستانه اشرفیه طعم و مزه خود را از دست می دهند.

به خاطر همین تفاوت ها، بیشتر خریداران و تاجران بادام زمینی، اولویت انتخاب شان، بادام زمینی دشت مغان است.

کالری و ارزش غذایی بادام زمینی دشت مغان:

  • هر 100 گرم بادام زمینی خشک و بو داده با نمک حاوی 585 کالری می باشد.
  • هر 100 گرم بادام زمینی پخته و آب پز با نمک حاوی 318 کالری می باشد.
  • هر 100 گرم بادام زمینی خشک و بوداده بدون نمک حاوی 585 کالری می باشد.
  • هر 100 گرم بادام زمینی خام حاوی 567 کالری می باشد.

فروشگاه بادام زمینی طعم دار دشت مغان

فروشگاه بادام زمینی طعم دار دشت مغان

بادام زمینی دشت مغان را می توان از فروشگاههای خشکبار با قیمت مناسب تهیه کرد. بادام زمینی بدون پوست که در ایران تولید می شود، کیفیت بالایی دارد. در سالهای اخیر بادام زمینی جز محصولات صادراتی محسوب می شود، و به کشورهای همسایه صادر می شود. با استقبالی که از طرف کشورهای همسایه نسبت به این خشکبار حبوب اتفاق افتاده است، بادام زمینی به یک محصول موفق صادراتی تبدیل شده است.

قیمت گذاری بادام زمینی صادراتی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • محل تولید شده بادام زمینی
  • کیفیت بسته بندی
  • نرخ جهانی بادام زمینی

هر گاه قصد خرید این محصول را داشتید، سعی کنید از فروشگاههای معتبر خریدار کنید. هنگام خرید توجه داشته باشید که حتما بادام زمینی داخل بسته بندی باشد و تاریخ تولید روی آن درج شده باشد. چون در یک سری از مغازه های خشکبار فروشی، آجیل ها را بدون بسته بندی و به صورت غیربهداشتی به فروش می رسانند، و یا روی بسته های تاریخ تولید درج نشده است.

بادام زمینی درجه یک را می توان از طریق خشکبار فروشی ها یا فروشگاههای معتبر و یا سایت های معتبر سفارش داد. اگر قصد خرید اینترنتی دارید، حتما قبل از خرید، از معتبر بودن و قانونی بودن سایت فروشنده، مطمئن شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما