تولیدی بزرگ بادام زمینی بدون غلاف ارگانیک

بادام زمینی نام یکی از انواع مغز هاست، که در ترکیبات آجیل و تنقلات قرار می گیرد و سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی است، به ویژه اگر به روش ارگانیک و بدون مواد شیمیایی تولید گردد.

بزرگ ترین مرکز تولیدی بادام زمینی بدون غلاف ارگانیک و طبیعی، این محصول درجه یک را به شکل فله ای یا بسته بندی شده در مراکز پخش و فروش سطح کشور ما توزیع نموده و به دست مصرف کننده ها می رساند.

تولیدی بزرگ بادام زمینی بدون غلاف ارگانیک

خواص کلی بادام زمینی بدون غلاف برای سلامتی

خواص کلی بادام زمینی بدون غلاف برای سلامتی

بادام زمینی بدون غلاف یک محصول کشاورزی و یک ماده غذایی بسیار مفید است، که مصرف کردن آن دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی انسان می باشد، پس ما در ادامه این مطلب به برخی از این خواص اشاره خواهیم کرد، لطفا با ما همراه باشید.

  • از جمله خواص این محصول می توان به وجود پروتئین گیاهی اشاره نمود، که علاوه بر تامین کردن انرژی بدن انسان به هیچ وجه موجب اضافه وزن و چاقی نخواهد شد.
  • این محصول سرشار از چربی و روغن گیاهی بسیار سالم و فاقد ترانس است، که از نوع غیر اشباع بوده و به هیچ خطر انسداد در رگ های خونی را به دنبال ندارد، در ضمن هرگز کلسترول و چربی خون را نیز افزایش نمی دهد.
  • بادام زمینی سرشار از کلسیم است، که به افزایش تراکم بافت استخوانی کمک کرده و به تقویت دندان ها می پردازد، در نتیجه از پوکی استخوان و سست شدن ریشه دندان ها در دراز مدت و سنین پیری جلوگیری به عمل می آورد.
  • دانه های بادام زمینی مقدار زیادی فیبر در بافت خود دارند، که به دلیل تجمع در روده و معده به تنظیم حرکات روده و هضم بهتر مواد غذایی کمک کرده و موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش انسان می شود و دفع را آسان می کند، در نتیجه برای درمان یبوست و کم کاری کبد بسیار مفید است.

میزان کالری 100 گرم بادام زمینی بدون غلاف

میزان کالری 100 گرم بادام زمینی بدون غلاف از آنجایی که بادام زمینی هم مانند تمام مغز های دیگر انرژی فراوانی دارد و موجب افزایش قوای جسمانی افراد می شود، در نتیجه در می یابیم که میزان کالری موجود در آن باید زیاد باشد و بر اساس آزمایش های صورت گرفته، مشخص شده است که در هر 100 گرم بادام زمینی بدون غلاف حدودا 600 گرم کالری وجود دارد.

این میزان کالری بسیار قابل توجه است و بر این اساس استفاده از بادام زمینی ارگانیک بدون غلاف به ورزشکاران اکیدا توصیه می شود، چون با استفاده از این دانه های شیرین و خوش طعم می توانند انرژی و توان مورد نیاز خود را به سرعت تامین کنند.

در ضمن افرادی که از رژیم های سخت غذایی پیروی می کنند هم می توانند برای پیشگیری از افت انرژی خود در طی روز از بادام زمینی استفاده کنند، البته مصرف این محصول به روزه داران عزیز در ماه مبارک رمضان نیز توصیه می شود، چون از ضعف بنیه جسمانی آن ها پیشگیری خواهد کرد.

فروشگاه بادام زمینی بدون غلاف ممتاز

فروشگاه بادام زمینی بدون غلاف ممتاز فروشگاه های عرضه کننده انواع آجیل و خشکبار، به عرضه و فروش بادام ممتاز بدون غلاف درجه یک در سطح کشور ما می پردازند و این محصول را به طور گسترده ای از مراکز تولید بادام زمینی خریداری کرده و در بازار های مصرف ارائه می دهند.

از این رو این واحد های فروش محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهند، که همین امر موجب کاهش میزان ارزش افزوده و نرخ نهایی محصول خواهد شد، که قدرت خرید مصرف کننده ها را بالا می برد و برای آن ها صرفه اقتصادی زیادی خواهد داشت.

اکثر فروشندگان این محصول برای عرضه آن از بستر فضای مجازی کمک می گیرند و ما نیز در این مجموعه امکان ثبت سفارش و خرید این محصول از راه دور را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم، که شما می توانید با استفاده از آن به سادگی و از راه دور به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما