توزیع کنندگان بادام زمینی شور شده پارس آباد

توزیع کنندگان بادام زمینی شور شده پارس آباد به خوبی دریافته اند که مرغوبیت بالا تنها راه برای موفقیت در عرصه تجارت و فروش می باشد به همین دلیل همیشه باکیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارند. بادام زمینی به دلیل مواد مغذی فراوانی که دارد به درمان بیماری ها و سلامتی بدن کمک فراوانی می کند علاوه بر این روی بهبود زیبایی هم تاثیر بی نظیری دارد.

توزیع کنندگان بادام زمینی شور شده پارس آباد

بررسی ترکیبات مفید بادام زمینی شور شده

بررسی ترکیبات مفید بادام زمینی شور شده

ترکیبات مفید بادام زمینی شور شده شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کوماریک اسید: یکی از انواع آنتی اکسیدان ها به نام پلی فنل است که برای سلامتی بدن فواید زیادی دارد.
  • رسوراترول: نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود که باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی می گردد و خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد.
  • ایسفلاوون ها: جزو خانواده آنتی اکسیدان ها محسوب می شود که از معروف ترین آن ها ژنیستئین می باشد.
  • فیتواسترول: جذب کلسترول به دستگاه گوارش را کاهش می دهد.

علاوه بر موارد بالا از دیگر ترکیبات بادام زمینی می توان به اسید فولیک یا ویتامین ب9، منگنز، ویتامین E، بیوتین، تیامین، فسفر، منیزیوم، تیامین یا ویتامین ب3، مس و کربوهیدرات اشاره کرد. توزیع بادام شور پارس آباد رونق فراوانی دارد چون خاصیت های این محصول باعث شده تقاضا برای خرید آن افزایش یابد.

به عنوان نمونه برای کبد چرب و بیماری های صفرا فوق العاده می باشد و چون ویتامین ث دارد سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به درمان سرماخوردگی کمک شایانی می نماید حاوی فیبر است به همین دلیل باعث افزایش حرکات روده می شود و به درمان یبوست کمک فراوانی خواهد کرد.

خواص ضد سرطانی و ضد توموری بادام زمینی به دلیل وجود ترکیب فیتواسترول می باشد که در آن وجود دارد مصرف آن می تواند باعث کاهش چربی خون گردد چون دارای اسیدهای چرب نوع غیر اشباع است برای بهبود افسردگی فوق العاده خواهد بود و این به دلیل تریپتوفان می باشد که باعث افزایش سروتونین شده است.

دارای چندین مواد مغذی مانند نیاسین، منیزیم، مس و… می باشد که همه آن ها برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بی نظیر هستند تقویت کننده استخوان ها می باشد چون آهن و کلسیم دارد.

نکات نگهداری بادام زمینی شور شده در منزل

نکات نگهداری بادام زمینی شور شده در منزل

نکات نگهداری بادام زمینی شور شده در منزل شامل گزینه های زیر می شوند: در مکانی خنک و خشک باید نگهداری شود. در بادام زمینی را ظرف درب دار قرار دهید و در یخچال بگذارید تا بتوانید چند سال از آن مصرف نمایید.

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که چربی های موجود در بادام زمینی از نوع چربی های مفید می باشند که هیچ گونه ضرری برای بدن ندارند و نه تنها باعث افزایش کلسترول بد خون نمی شوند بلکه می تواند از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری کند به طوری که تحقیقات نشان می دهد مصرف آن می تواند تا 37 درصد مشکلات قلبی و سکته قلبی را کاهش دهد.

تولیدی بزرگ بادام زمینی شور شده بسته بندی

تولیدی بزرگ بادام زمینی شور شده بسته بندی

تولیدی بزرگ بادام زمینی شور شده بسته بندی با رعایت تمام اصول بهداشتی و سلامتی سعی می کند محصول مرغوبی را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و شیکی تولید و روانه بازار ها نماید.
علاوه بر این فواید بادام زمینی برای پوست و مو موجب شده تولید بادام بسته بندی زمینی افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  1. به دلیل این که منبع ویتامین E، منیزیوم و روی می باشد باعث پاک سازی پوست می شود و به درمان جوش و آکنه کمک می کند.
  2. چون خواص ضد التهابی دارد باعث درمان پسوریازیس و اگزما می شود و تورم و قرمزی آن ها را از بین می برد.
  3. دارای اسید های چرب، ویتامین ث و منیزیوم می باشد و موجب کلاژن سازی پوست می شود و به جوان شدن پوست کمک فراوانی خواهد کرد.
  4. منبع ویتامین E خواهد بود و به درمان آفتاب سوختگی پوست کمک شایانی می نماید.
  5. اسید های چرب امگا3 موجود در آن موجب تقویت مو و رشد موها می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما