توزیع کنندگان بادام زمینی با کیفیت

بادام زمینی از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد. توزیع کنندگان بادام زمینی با کیفیت در حال حاضر با کیفیتی عالی بادام زمینی را روانه بازار می کنند. این توزیع کنندگان بادام زمینی ها را به صورت فله و یا بسته بندی شده به مراکز فروش عرضه می کنند. گاها شاهد عرضه مستقیم و بدون واسطه این خشکبار با کیفیت و مرغوب هستیم چرا که خرید از این طریق هم برای فروشنده و هم برای خریدار به صرفه می باشد.

توزیع کنندگان بادام زمینی با کیفیت

همه چیز درباره بوته بادام زمینی

همه چیز درباره بوته بادام زمینی

در این بخش همه چیز درباره بوته بادام زمینی توضیح داده می شود. انجیر استور نام گیاهی است که که قبل شروع به میوه دادن، گل آن به سمت زمین خم می شود و این گل دانه های جوان این گیاه را در خاک دفن می کند و این دانه در مدت زمان معلوم رشد می کنند و می رسند ،این دانه بادام زمینی نام دارد.

برای کشت این گیاه برای رشد به آب و هوایی گرم نیازمند است. ارتفاع ساقه این گیاه ۳۰سانتی متر می باشد که برگ های مرکب آن به صورت دو زوج برگچه می باشد و گل های این گیاه به رنگ زرد است، این گیاه یک ساله است و میوه اش در خاک رشد می کند.

در اصل بادام زمینی گیاهی بومی و برای برزیل است اما در سایر نقاط جهان کشت می شود. این گیاه ریشه نسبتاً مستقیم و تا عمق دو متری دارد. دوره رشد این گیاه ۱۰۰ تا ۲۱۰ روز طول می کشد. طول دوره گلدهی این گیاه حدودا دو ماه است.

فروش انواع بادام زمینی با کیفیت

فروش انواع بادام زمینی با کیفیت بادام زمینی به عنوان یکی از پر طرفدارترین آجیل ها و خشکبار در کشور ما شناخته می شود. فروش انواع بادام زمینی با کیفیت به روش های مختلفی در کشور صورت گرفته است. در کشور تولید انواع بادام زمینی ممتاز و بادام زمینی بدون پوست با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط تولیدکنندگان انجام می شود.

انواع مختلفی از بادام زمینی و فرآورده های آن در بازار عرضه می‌ شود از این انواع می توان به بادام زمینی های طعم دار( سرکه ای، فلفلی، پنیری و …)، بادام زمینی های غلاف دار و یا کره و روغن بادام زمینی، اشاره کرد.

عرضه کنندگان این بادام را در بسته بندی های متنوع و شیک روانه بازار می کنند و همچنین این خشکبار فروش به صورت فله ای نیز دارد. خرید و فروش بادام زمینی به روش فروش مستقیم نیز صورت می گیرد که بسیاری از متقاضیان خرید به این شیوه را ترجیح می دهند. برای خرید به نمایندگی های معتبر فروش این محصول مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما