توزیع انواع مغز بادام زمینی برشته مغان

امروزه دشت مغان قطب تولید بادام زمینی کشور است و بادام زمینی درجه یک و با کیفیت بالا و مرغوب که برای مصرف داخلی چه برای صادرات به کشورهای خارجی تولید می‌کند. که مثل من مغز بادام زمینی برشته مغان هم در داخل کشور و هم برای صادرات طرفدار زیادی دارد مثلاً شرکت‌های داخلی آن را خریداری و بسته‌بندی می‌کنند و در بازار داخلی به فروش می‌رساند.

مغز بادام زمینی برشته مغان با کیفیت بالا مملو از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است، شاید گاهی افراد طعم بادام زمینی خام را دوست نداشته باشند و نخورند ولی وقتی مغز بادام زمینی برشته را امتحان می‌کنند مخصوصاً محصول باغات مغان را که مغز بادام صادراتی تولید میکند طرفدار آن میشوند و آن را به عنوان یک میان وعده مفید استفاده می کنند.

توزیع انواع مغز بادام زمینی برشته مغان

با بهترین مغز بادام زمینی برشته آشنا شوید

با بهترین مغز بادام زمینی برشته آشنا شوید

دلایل محبوبیت مغز بادام زمینی برشته این است که این دانه سرشار از چربی های مفید و پروتئین ها و مواد مغذی ضروری بدن از جمله ویتامین ها و مواد معدنی علاوه بر خواص زیادی است که برای بدن بسیار مفید هستند، بادام زمینی یکی از دانه های شناخته شده در میان آجیل هاست که علاوه بر طعم خوب فواید زیادی نیز دارد.

امروزه در دشت مغان که به قطب تولید بادام زمینی در کشور تبدیل شده شاهد استقبال تعداد بیشتری از کشاورزان برای کشت محصول بادام زمینی هستیم، به‌گونه‌ای که امسال سطح زیر کشت بادام زمینی در شهرستان پارس‌آباد ۷۰ درصد رشد داشته است و این مهم باعث می شود که رقابت ایجاد شود و کیفیت محصول بادام زمینی بالا برود.

طرز تهیه مغز بادام زمینی برشته خانگی

طرز تهیه مغز بادام زمینی برشته خانگی برای برشته کردن بادام زمینی در خانه سه روش وجود دارد روش اول برشته کردن بادام زمینی با ماهیتابه یا کتری بزرگ است که با حرارت متوسط آنها را با نمک مخلوط کرده و مدام هم بزنید تا به رنگ قهوه ای سوخته در آیند، روش دوم استفاده از فر است که از قبل حرارت فر را تا ۱۷۵ درجه سانتیگراد یا ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کرده سپس داخل قرار داده و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به حال خود بگذارید تا برشته شوند.

برشته کردن بادام زمینی با مایکروویو نیز امکانپذیر است که ابتدا باید قالب مورد نظر را با مارگارین یا کره چرب کرده سپس بادام ها را در آن قرار دهید و داخل مایکروویو بگذارید حدود ۴ تا ۵ دقیقه زمان برای برشته شدن آنها لازم است، برشته کردن بادام یا هر دانه روغنی دیگر به طعم و عطر آن می افزاید، بادام های برشته در کیک و یا در هر غذای دیگری بهتر عمل می‌کنند.

در برشته کردن بادام می توانید به دلخواه خود از نمک استفاده کنید ولی دقت داشته باشید که ممکن است این نمک استفاده از بادام را در سایر غذاها با مشکل مواجه کند، پس از برشته کردن بادام زمینی در منزل می توان آن را به راحتی در بازار به فروش رساند که یکی از روش‌های توزیع مغز بادام از طریق فروشگاه‌های محلی است و یا میتوان از طریق فروش اینترنتی اقدام کرد که خیلی مخاطب دارد.

مرکز فروش مغز بادام زمینی برشته صادراتی

مرکز فروش مغز بادام زمینی برشته صادراتی بادام زمینی برشته مغان که به صورت بسته بندی هم ارائه میشود طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد، بادام زمینی بسیار مغذی است و شامل بسیاری از مواد مغذی ضروری و منبع آلی از کلسیم، منگنز، نیاسین و غیره است و نیز منبع خوبی از ویتامین c و اسید فولیک، فیبر و فسفر است، که همین امر باعث شده طرفدار زیادی داشته باشد و بین ورزشکاران محبوب باشد.

مغز بادام زمینی مقداری ماده مغذی ضروری دارد که از خطر بیماری‌های قلبی جلوگیری میکند و به کنترل وزن و تثبیت سطح قند خون و افزایش متابولیک در بدن و غیره کمک میکند، و نیز کربوهیدرات کمی دارد و غنی از مواد مغذی است و منبع بسیار عالی از پروتئین نیز هست، که همه اینها برای بدن و ذهن سالم بسیار مهم هستند، از این رو فروش مغز بادام بسیار بیشتر از گذشته رایج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما