توزیع انواع بادام زمینی خام به صورت فله ای

بادام زمینی به عنوان یکی از میان وعده های پرخاصیت و انرژی زا برای بدن محسوب می‌ شود که غالباً برای همه گروه سنی، مصرف آن می تواند بسیار مفید بوده و تاثیر گذار در حفظ سلامت بدن باشد از این رو استفاده از آن به همه گروه‌ های سنی پیشنهاد می‌ شود.

توزیع انواع بادام زمینی خام فله ای سبب کاهش قیمت آن و مقرون به صرفه تر شدن هزینه خرید آن برای مشتریان می گردد و در پی آن سبب جلب رضایت مشتریان هم می شود.

توزیع انواع بادام زمینی خام به صورت فله ای

بادام زمینی برای پوست مفید است

بادام زمینی برای پوست مفید است

بادام زمینی برای پوست مفید است:

همانطور که می دانید پوست بدن انسان جزو حساس ترین بخش از بدن می باشد که ممکن است بر اثر عوامل مختلف مانند شرایط مختلف جوی، تابش مستقیم اشعه های خورشید و انواع اقسام بیماری ها و ویروس ها و آلودگی ها باعث پیری زودرس و چروکیدگی شود.

برای پیشگیری از معضلات مذکور می توانیم بادام زمینی را به عنوان یک میان وعده در حد متعادل در طی روز مصرف کنیم تا از بروز مشکلات پیش‌رو جلوگیری شود، زیرا بادام‌ زمینی از پوست می تواند محافظت کند همچنین بادام زمینی می تواند به سلول های پوستی کمک کند تا پوست بتوانند شادابی و کیفیت خودش را به خوبی حفظ کند.

ویتامین های موجود در بادام زمینی:

  1. تیامین
  2. ویتامین های گروه B
  3. نیاسین
  4. اسید پانتوتنیک
  5. ویتامین E
  6. ویتامین D

تاثیر مصرف بادام زمینی تازه در رشد کودکان و نوزادان:

کودکان و نوزادان جهت رشد بهتر و حفظ کیفیت استخوان ها و قوت بدنشان نیاز به انواع و اقسام مواد مغذی و ویتامین ها دارد یکی از این مواد پر خاصیت اسید های آمینه ضروری برای بدن می باشد که می تواند به بدن کمک زیادی کند از این رو بادام زمینی هم دارای اسیدهای آمینه زیاد و سایر ویتامین های مفید دیگر می باشد.

بنابراین گنجاندن حجم متعادلی از بادام زمینی برای میان وعده کودکان و نوزادان نیز مفید می باشد مگر آنکه این افراد به مصرف بادام‌ زمینی آلرژی و یا حساسیت داشته باشند از این رو بهتر است جهت پیشگیری از بروز حساسیت و آلرژی با پزشک متخصص کودکان مشورت کنید.

عرضه کنندگان مستقیم بادام زمینی خام فله ای

عرضه کنندگان مستقیم بادام زمینی خام فله ای

عرضه کنندگان مستقیم بادام زمینی خام فله ای، باید این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به دست مشتریان برسانند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کنند همچنین بهتر است عرضه کنندگان بادام زمینی را به صورت بسته بندی شده به فروش برسانند تا بدین ترتیب سلامت فرد مصرف کننده به خطر نیفتد.

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع مواد خوراکی، نمی توانیم قیمت ثابتی برای بادام زمینی خام در نظر بگیریم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید و کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما