برترین صادرکننده بادام زمینی با کیفیت

بادام زمینی یا همان پسته شامی،نام بوته و میوه ای است ک در اصل بومی آمریکای جنوبی و برزیل است و از این منطقه به مناطق دیگر جهان نیز صادر میگردد. البته این گیاه نوعی آجیل، با ارزش غذایی نسبتا بالا است ک برای سلامتی نیز بسیار مفید است. این آجیل ارزش غذایی و طعمی همانند بادام و گردو را دارد. که البته پخش بادام زمینی با کیفیت ها و انواع متفاوت مثل بادام زمینی خام بسته بندی و بادام زمینی بو داده صورت میگیرد.

برترین صادرکننده بادام زمینی با کیفیت

تسهیل باروری با مصرف بادام زمینی

تسهیل باروری با مصرف بادام زمینی

به این خاطر که بادام زمینی های خام زودتر از بادام زمینی های بو داده خراب میشوند ، باید در نگهداری آنها وقت کرد . به خصوص اگر در خرید بادام زمینی خام زیاده روی کرده اید و مقدار زیادی خریده اید.

لازم به ذکر است که بادام زمینی خام در هر مکان باید در دما و مکان مخصوصی نگهداری شود . اگر بادام زمینی های خام خود را در دمای اتاق نگهداری میکنید بهتر است که جای آنها خشک و خنک باشد.

اگر بادام زمینی درجه یک خام را در یخچال نگهداری میکنید باید در کیسه های خالی از هوا نگهداری شود تا بتوان از نوع با پوست آن ۹ ماه و بدون پوست آن ۳ ماه نگهداری کرد. اگر میخواهید بادام زمینی های خام خود را در فریزر نگهداری کنید بهتر است که آن را با پوست ذخیره کنید زیرا با پوست ۶ ماه و بدونه پوست ۳ ماه در فریز سالم میماند.

البته‌ نگهداری از آن ها در کیسه های توری و در مکانی خنک و باتهویه هوای مناسب نیز برای جلوگیری از خراب شدن زود هنگام این محصول جلوگیری کنید. برای افزایش طول عمر بادام زمینی روش موثر دیگر این است که ان را در ظرفی در دار درون یخچال قرار دهیم تا طول عمر بیشتری داشته باشند.

روشی طولانی تر برای سالم‌ نگه داشتن بادام زمینی منجمد کردن آن است ! زیرا بادام زمینی های منجمد تا یک سال سالم باقی میمانند. البته باید پوست آن ها حفظ شود.

پخش انواع بادام زمینی با کیفیت

پخش انواع بادام زمینی با کیفیت از انجایی ک بادام زمینی ارگانیک هم آجیلی خوشمزه است و هم دارای ارزش غذایی بالا و هم اینکه از نظر درمانی و صنعتی هم دارای ارزش است خرید آن زیاد در کشور صورت میگرد. اما نمیتوان به هر پخش کننده ای از نظر کیفیت، قیمت، مرغوب بودن و… اطمینان کرد و باید حتما سایت یا فروشگاه معتبری را بشناسید. ما در سایت دهکده آجیل ب پخش عمده بادام زمینی های خام بسته بندی شده با قیمت کیفیت مرغوب پرداخته ایم . تا شما عزیزان باخیال راحت از خرید خود لذت ببرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما