بازار فروش بادام زمینی صادراتی دشت مغان

یکی از یکی از آجیل های پرطرفدار در بین ایرانی‌ها بادام زمینی می باشد بادام زمینی نسبت به دیگر آجیل ها قیمت‌ مناسب‌تری دارد و به خاطر همین و خواص بی نظیری طرفداران بسیار زیادی دارد از جمله این بادام ها بادام زمینی دشت مغان می باشند که بسیار با کیفیت مرغوب و خوش خوراک است.

بازار فروش عمده بادام زمینی در منطقه دشت مغان و روستاهای اطراف آن است. چرا که می توان با اطمینان خاطر بهترین محصول را از کشاورز خریداری کرد و از کیفیت خوب آن مطمئن شد. بادام های این منطقه برای صادرات به خارج از کشور مناسب می باشند به خاطر اینکه از نوع درجه یک بادام زمینی است.

بازار <a href=

فروش بادام زمینی صادراتی دشت مغان” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی دشت مغان را بهتر بشناسید

بادام زمینی دشت مغان را بهتر بشناسید

در منطقه دشت مغان بهترین و با کیفیت ترین بادام های زمینی تولید می شود که خود به مهمی از تولید بادام زمینی ایران بعد از آستانه اشرفیه است بادام زمینی داشته با باد که به صورت غلاف تا وارد بازار می‌شود دانه های درشت تر با مغز ترد تری دارد و همین طور بسیار روغن بالایی دارد که برای تولید کره بادام زمینی مناسب تر است.

یک منطقه به خاطر آب و هوای بسیار مناسبی که دارد که مناسب برای کشت این محصول پربار و مفید است و سالانه بسیاری از کشاورزان این منطقه در کار کشت بادام زمینی می باشد.

بادام زمینی دشت مغان ویژگی های خاص خود را دارد بادام زمینه این منطقه خواص بسیار زیادی دارد از جمله این ها می توان:

  1. برای رفع پوکی استخوان بسیار مناسب است.
  2. باعث تقویت قلب و عروق می شود پر انرژی و کم کالری و مناسب کودکان و ورزشکاران است.
  3. برای ریزش مو و تقویت پوست بسیار مناسب است.
  4. قند خون را کنترل می کند و مناسب بیماران دیابتی می باشد.
  5. برای درمان بیماری افسردگی هم توضیح می شود بادام زمینی دشت مغان استفاده کنند.

این آجیل پر خاصیت که در نوروز و بسیاری از دورهمی ها پایه ثابت می باشد را می توان به صورت روزمره استفاده کرد همانطور که گفتیم کالری کم اما انرژی بسیار بالایی دارد.

صادرات بادام زمینی مغان به عراق

صادرات بادام زمینی مغان به عراق همه می‌دانند که بهترین بادام زمینی متعلق به ایران است که بسیاری از این بادام های با کیفیت و پرخاصیت به کشورهای همجوار ساده می شود. از جمله این کشورها عراق می باشد که خواستار بادام زمینی صادراتی دشت مغان است که بادام مرغوبه ایرانی است و سالانه بسیاری از این بادام ها به این کشور صادر و باعث ارز آوری به داخل کشور می‌شود.

صادرات بادام زمینی مغان باید به بسیاری از کشورها صورت بگیرد چرا که همه از کیفیت عالی و درجه یک بادامهای زمینی دشت مغان آگاه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما