بازار فروش بادام زمینی خام بسته بندی ممتاز

امروزه استفاده از محصولات بادام زمینی به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که دارند در بین بیشتر افراد در تمام دنیا افزایش یافته است که این محصول در کشور ما نیز تولید شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، به طوری که بازار فروش بادام زمینی خام بسته بندی های ممتاز و درجه یک بسیار افزایش یافته است، لذا تولیدکنندگان نیز میزان تولیدات بادام زمینی را در کشور افزایش داده اند تا بتوانند، پاسخگوی نیاز افراد در بازار شوند. بازار فروش <a href=

بادام زمینی خام بسته بندی ممتاز” class=”img-responsive aligncenter”>

روش های انتخاب بادام زمینی خام بسته بندی مرغوب

روش های انتخاب بادام زمینی خام بسته بندی مرغوب

همانطور که گفتیم تولیدات بادام زمینی در کشور ما بسیار زیاد می باشد، به همین علت محصول بادام زمینی نسبت به محصولاتی از قبیل گردو و پسته ارزان تر بوده و از قیمت پایین تری برخوردار می باشد، لذا همه ی افراد در کشور به راحتی می توانند این محصول را تهیه و خریداری کنند.

از این رو تولیدکنندگان بادام زمینی این محصول را به دو روش بهره برداری کرده و روانه بازار مصرف می کنند که این دو روش شامل: بادام زمینی برشته شده نمکی و بادام زمینی خام.

در بین این دو روش افراد از بادام زمینی برشته شده در طعم های مختلف از قبیل نمکی، فلفلی و سرکه ای به عنوان تنقلات به طور روزانه مصرف می کنند، که در واقع این نوع بادام زمینی را در بسته بندی های مختلف در همه ی فروشگاه ها می توان یافت و به راحتی به آن دسترسی داشت.

از این رو این افراد به بسته بندی بادام زمینی خام نیز می پردازند و آن را در فروشگاه های آجیل فروشی به مشتریان عرضه می کنند، لذا مشتریان نیز بیشتر این نوع بادام زمینی را برای جایگزینی خلال بادام نیز استفاده می کنند و به صورت خلال شده از آن در انواع غذاها استفاده می کنند.

و اما مشتریان برای خرید بادام زمینی خام، می بایست با توجه به برخی از روش ها، این محصول را با بسته بندی های مناسب و مرغوب انتخاب کرده و پس از خریداری، مورد مصرف قرار دهند.

لذا برخی از روش های انتخاب بادام زمینی مرغوب شامل:

  1. قبل از خرید یک نمونه از محصول را بخورید تا از ترد بودن و تازه بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  2. با دقت محصول را بررسی کنید تا از عدم وجود آفت در درون آن اطمینان حاصل کنید.
  3. از دستمال مرطوب استفاده کرده و بر روی بادام زمینی بکشید تا اطمینان حاصل کنید که محصول فاقد رنگ های خوراکی بوده باشد

مدت زمان نگهداری بادام زمینی خام بسته بندی

مدت زمان نگهداری بادام زمینی خام بسته بندی

همانطور که می دانید تمامی محصولات خوراکی و یا تنقلات دارای زمان مشخص مصرفی می باشند که اگر از حد آن بگذرد موجب پایین آمدن کیفیت محصول و یا فاسد شدن محصول می شود، که این امر شامل بادام زمینی نیز می باشد.

لذا محصول بادام زمینی خام را می بایست طی یک هفته الی دو هفته مورد استفاده قرار داد، تا دچار کپک زدگی و ماندگی نشود و کیفیت محصول از بین نرود، به همین علت بیشتر تولید کنندگان بادام زمینی بلافاصله پس از تولید و برداشت محصول بادام، آن را به صورت برشته شده در آورده و روانه بازار مصرف می کنند.

از این رو مدت زمان نگهداری بادام زمینی خام بسته بندی شده نیاز به بررسی شرایط محیطی داشته و هر چه این محصول در مناطق معتدل و رطوبتی باشد می بایست زودتر مصرف شود تا مانع ماندگی و کپک در درون خود شود، و اما در مناطق کویری و خشک راحتتر می توان از این نوع بادام زمینی در مدت زمان طولانی تر استفاده کرد.

صادر کننده بادام زمینی خام بسته بندی

صادر کننده بادام زمینی خام بسته بندی

اروزه تولیدکنندگان و صادرکنندگان بادام زمینی، نوع خام بسته بندی شده این محصول را نیز پس از تولید و بهره برداری به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهند، از این رو به دلیل تقاضای بالای این محصول توسط کشور های دیگر، صادرات بادام بسته بندی شده خام در کشور ما نیز افزایش یافته است.

لذا تولیدکنندگان در این عرصه میزان تولیدات خود را افزایش داده و علاوه بر نمکی و برشته کردن محصول، به صورت خام نیز محصول بادام زمینی را بسته بندی کرده و روانه بازار مصرف می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما