بازار توزیع بادام زمینی شکلاتی شمالی

یکی از بهترین و مرغوب ترین بادام های موجود در بازار، بادام زمینی شمالی می باشد که در انواع و اقسام مدل ها مانند بادام ساده، روکش دار و غیره موجود بوده و حق انتخاب بیشتری را به همه بخشیده است. اما یکی از متفاوت ترین نوع این محصول که در بازار توزیع بادام شمالی می توانید با آن مواجه شده و انتخابش نمایید، بادام شکلاتی شمال است که با روکش شکلات بوده و با آن طعمی جدید و بسیار خوشمزه را تجربه خواهید کرد.

بازار توزیع بادام زمینی شکلاتی شمالی

شناخت بهتر بادام زمینی شمالی

شناخت بهتر بادام زمینی شمالی

بادام زمینی، این محصول لذیذ و پر فایده در بخش های مختلفی از کشور تولید می گردد، یکی از اصلی ترین مناطق تولیدکننده این محصول که به عنوان قطب اصلی تولید بادام زمینی در ایران شناخته شده و حتی به آوازه ای جهانی نیز دست یافته، آستانه اشرفیه می باشد.
این شهر واقع در استان گیلان بوده و سالهای مدیدی است که فرمان تولید بادام های زمینی درجه یک و صادراتی را در دست گرفته و محصولات آن در حوزه صادرات، بسیار خوش درخشیده اند.

اگر بخواهیم به شناخت بهتر و بیشتر از این محصول بپردازیم، می توان عنوان داشت بادام زمینی شمالی متعلق به آستانه اشرفیه که بیش از نود درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده، ابتدا در غلاف یا پوسته های کاغذی قرار داشته و تر می باشد، بعد از اینکه وارد کارخانجات فرآوری می گردد، در آنجا رطوبت این محصول توسط دستگاه های خشک کن گرفته شده و به صورت بادام خام ظاهر می گردد.
البته این محصول را به اشکال دیگر مانند بادام زمینی برشته و نمکی و بادام روکش دار نیز عرضه می نمایند که مشتریان بتوانند محصولات متنوع تری از بادام را تجربه کنند.

البته بادام های آستانه برای روغنگیری نیز کاملاً مناسب بوده و بادام هایی که درصد چربی بیشتری را در خود گنجانده اند، از بادام های معمولی و کم چرب جدا شده و برای این امر عازم کارخانجات تولید روغن شوند.

بادام زمینی شمالی موثر در پیشگیری از یبوست

بادام زمینی شمالی موثر در پیشگیری از یبوست بادام زمینی نه تنها یک محصول لذیذ و بی نظیر از لحاظ طعم و مزه به شمار می آید، بلکه با نگاهی وسیع تر به این محصول می توان دریافت که از خواص دارویی و درمانی فوق العاده نیز برخوردار بوده و بی جهت نیست که پزشکان و متخصصین تغذیه به مصرف این محصول، توصیه های اکید کرده اند.

در اشاره به یکی از خاصیت های بارز و بسیار خوب بادام زمینی می توان تاثیر آن در پیشگیری از یبوست را نام برد، در واقع این محصول با برخورداری از فیبر کافی منجر به کارکرد روان تر و بهتر روده ها شده و لذا از بروز مشکلاتی مثل یبوست جلوگیری به عمل می آورد.

یعنی چه بادام زمینی تازه به همان صورت مصرف گردد، جلوی این مشکل گرفته خواهد شد و چه فرآورده های دیگر حاصل از آن مورد استفاده قرار گیرند، این معضل حل می گردد و دیگر از سفتی شکم و نفخ و یبوست اثری نخواهد بود.

قیمت انواع بادام زمینی پوست کاغذی شمالی

قیمت انواع بادام زمینی پوست کاغذی شمالی بادام زمینی در مدل ها و اشکال مختلفی به بازار عرضه گشته که یکی از آنها بادام زمینی پوست کاغذی می باشد، در واقع منظور کلی از این محصول، همان نوع اولیه بادام است که از زمین های کشاورزی برداشت شده و بدون اینکه اقدام خاصی جهت فرآوری روی آن انجام گرفته باشد، عازم بازار می گردد.

حال با توجه به اینکه انواع بادام زمینی پوست کاغذی شمالی در بازار مشاهده می شوند، لذا ممکن است با سطوح مختلفی از قیمت بادام پوست کاغذی به هنگام انتخاب این محصولات مواجه شوید که البته تفاوت نرخی چندانی با هم ندارند.
اما انواع این محصول که در مجموع با قیمت مناسب، قابل تهیه و خریداری خواهند بود، شامل این موارد می گردند:

  1. بادام زمینی پوست کاغذی ریز: دانه های این محصول به صورت ریز و یکدست بوده و برخی از افراد آن را به بادام های درشت ترجیح می دهند.
  2. بادام زمینی پوست کاغذی درشت: دارای دانه های بزرگتری بوده و با خوردن چند عدد از آن، حس سیری در معده به وجود آمده و لذا می توان آن را پیش از غذا و به منظور جلوگیری از زیاده خوری، مصرف کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما