ارائه کننده بهترین بادام زمینی بدون غلاف فله عمده

بادام زمینی از جمله آجیل های محبوب در بین مردم است که در انواع مختلف طعم در بازارها به فروش می رسد و به خاطر داشتن مزایای بسیار زیاد، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

ارائه کننده بهترین بادام زمینی بدون غلاف عمده فله ای با فراهم کردن یک محصول در سطح مرغوبیت بسیار بالا، آن ها را بددن دخالت افراد سودجو به فروش می رساند و از این رو خبری از سودهای کاذب نبوده و بادام زمینی ها با قیمت های باورنکردنی و ارزان به دست مشتری ها می رسد.

ارائه کننده بهترین بادام زمینی بدون غلاف فله عمده

نحوه صحیح روغن گیری از بادام زمینی

نحوه صحیح روغن گیری از بادام زمینی

یک روغن بادام زمینی مرغوب باید به صورت اصولی با رعایت نکات دقیق انجام شود تا محصول به دست آمده از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به همین منظور در ادامه به نحوه صحیح روغن گیری از بادام زمینی اشاره خواهیم کرد و به صورت مختصر آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

مرحله اول در تهیه روغن بادام زمینی این است که دانه های بادام را پس از برداشت کردن به کارخانه می برند تا توسط دستگاه های مخصوص عملیات روغن کشی روی آن ها انجام گیرد.

دانه های بادام زمینی مورد بررسی قرار گرفته و نمونه های سالم و مرغوب از نمونه های بی کیفیت و فاسد جدا می شوند و به مرحله توزین فرستاده می شوند و پس از آن توسط دستگاه هایی خرد شده و به مرحله پختن و تحریک پوسته دانه ها برای روغن گیری می رسند.

در مرحله بعد بادام زمینی های پخته و نرم شده با استفاده از دستگاه های پیشرفته تحت فشار و پرس قرار می گیرند تا روغن آن ها کاملا از دانه بادام خارج شود و سپس روغن به دست آمده را توسط مخاذن مربوطه به مرحله بعدی که تصفیه آن ها می باشد، منتقل می کنند.

به جهت این که روغن به دست آمده سرشار از ناخالصی می باشد، حتما باید تصفیه و پاک شود تا تیرگی و مواد زاید موجود در آن از بین برود و روغنی کاملا تمیز و بدون مواد آسیب زا به دست آید.

برای پالایش کردن روغن ابتدا باید تمامی صمغ های موجود در آن جدا سازی شوند و اگر این کار انجام نشود، همواره روغن دارای مواد ته نشین شده است که این از کیفیت محصول تا حد زیادی می کاهد و در قسمت بعدی روغن به دست آمده را از اسیدهای چرب مضر پاکسازی می کنند و به نوحی حالت خنثی در آن ایجاد می کنند تا پس از آن آماده رنگ زدایی و بی رنگ و بی بو کردن محصول برسد.

در مرحله آخر برای از بین بردن رنگ روغن از ماده های خاک مانند مخصوص رنگ بری استفاده می کنند و با این کار تمام ناخالصی های باقیمانده در آن را از بین می برند و با از بین بردن بوی نامطبوع روغن آن را به مرحله بسته بندی می فرستند.

فواید استفاده از روغن بادام زمینی

فواید استفاده از  روغن بادام زمینی مصرف بادام زمینی همواره برای همه افراد توصیه می شود و دلیل آن هم خواص بیشمار این آجیل بسیار باارزش می باشد و حال در ادامه مطلب به بررسی فواید استفاده از روغن بادام زمینی خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما در این زمینه را افزایش دهیم.

از جمله خواص و فواید استفاده روغن بادام زمینی عبارتند از:

1.تقویت قلب و عروق

از مهترین فواید این روغن بهبود عملکرد قلب می باشد و دلیل آن هم تاثیر استفاده این محصول در کاهش یطح چربی بد خون می باشد و با توجه به این که سرشار از چربی های مفید و غیر اشباع می باشد، نقش مهمی در تنظیم سطح کلسترول دارد و از بروز مشکلات قلبی و ایجاد سکته های قلبی و مغزی پیشگیری می نماید و در نتیجه مصرف آن سلامتی قلب را به همراه دارد.

2.ضد سرطان بودن

از مواردی که به کاهش خطر ابتلا به سرطان در افراد منجر می شود، وجود آنتی اکسیدان های مختلف و موثری در بدن می باشد که وظیفه کمک به سلول های دفعای بدن در مقابله با تومورهای بدخیم و رادیکال های مخرب است و سبب می شود تا رشد آن ها متوقف شود و برای همین استفاده از اسن روغن پرخاصیت بسیار مفید خواهد بود، زیرا منبع کاملی از آنتی اکسیدان های بسیار قوی مورد نیاز بدن می باشد و با به کارگیری آن شخص کمتر در خطر ابتلا به این بیماری خطرناک قرار خواهد گرفت.

3.بالا بردن ایمنی بدن

علاوه بر مورد بالا آنتی اکسیدان موجود در تین مخصول تاثیر بسیار زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن ایجاد می کند و عملکرد دفاعی را بسیار بهبود می بخشد و عملکرد آن به گونه ای می باشد که با وارد شدن به بدن گلبول های سفید را تحریک می کند تا در مقابل عفونت های پختلف واکنش نشان دهد و به خوبی دفاع کند و مانع از ورود آن ها به بدن شخص و ایجاد بیماری شود.

4.افزایش سلامتی پوست

از آن جا که بادام زمینی سرشار از ویتامین E می باشد، استفاده از روغن آن سبب ایجاد پوستی سالم تر، شاداب تر و شفاف خواهد شد و با افزایش سلامت پوست آن را در مقابل عوامل آسیب زا و ایجاد لکه ها و مشکلات پوستی دیگر در امان نگه می دارد و از پیر شدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

توزیع انواع بادام زمینی بدون غلاف فله عمده

توزیع انواع بادام زمینی بدون غلاف فله عمده انواع بادام زمینی در کشور ما توسط افراد مختلف تولید و در بازارها ارائه می شود و هر یک از آن ها با در اختیار گرفتن شیوه فروش مختلف به دنبال توزیع و پخش بادام زمینی های خود در سطوح بزرگتری می باشد و برای این کار روش فروش آنلاین را انتخاب کرده و تولیدات خود را از این راه به افراد بیشتری در سطح کشور و حتی دنیا معرفی می کنند.

توزیع انواع بادام زمینی بدون غلاف فله عمده از طریق اینترنتی سبب جذب مشتری های بیشتر شده است و از آن جایی که فروشنده در این روش محصول درجه یک خود را به قیمت تولیدی و پایین ارائه می دهد، مشتری ها می توانند سود بیشتری از این خرید به دست بیاورند و برای همین تعداد خریداران از شهرهای مختلف افزایش یافته و بدین ترتیب بادام زمینی فله به نقاط بیشتری توزیع می شود.

شرکت تامین بادام زمینی بدون غلاف فله عمده

شرکت تامین بادام زمینی بدون غلاف فله عمده با توجه به این که تقاضای بادام زمینی از سوی مردم در بازارها بسیار بالا می باشد، افراد بیشتری هم به تولید و تامین این محصول پرطرفدار روی آورده اند و با تاسیس شرکت هایی در این زمینه و تولید بادام زمینی باکیفیت توانسته اند نیاز های بازار را به طور کامل تامین نمایند.

شرکت تامین بادام زمینی بدون غلاف عمده فله با ایجاد سایت فروش اینترنتی به دنبال جذب مشتری های بیشتر و افزایش فروش است تا از این طریق سهم خود را در بازارهای کشور بیشتر کند و برای این کار تولیدات خود را با مناسب ترین نرخ به عرضه می رساند و اینگونه در جهت فروش بیشتر تلاش می کند تا محصول مرغوب خود را به سطوح گسترده تری ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما