آخرین قیمت بادام زمینی مصری

بادام زمینی مصری یکی از انواع بادام زمینی خارجی های موجود در بازار است که از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد، قیمت بادام زمینی به طور کلی بر اساس عوامل مختلفی همچون کیفیت بادام زمینی، نوع آن و هزینه های تولیدی همچون حمل و نقل تعیین می گردد. با این حال قیمت بادام زمینی مصری نسبت به دیگر بادام زمین های موجود در بازار مناسب تر بوده و از این رو طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نموده است.

آخرین قیمت بادام زمینی مصری

بررسی ارزش غذایی بادام زمینی مصری

بررسی ارزش غذایی بادام زمینی مصری

بادام زمینی مصری از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و علاوه بر طعم بی نظیر خود دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی است.کربوهیدرات کمی دارد و سرشار از مواد مغذی است.

منبع بسیار عالی پروتئین محسوب می شود. شامل بیوتین ،نیاسین ،فولات ، منگنز، ویتامین ایی ،تیامین ، فسفر و منیزیم است. بادام زمینی سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. بادام زمینی نقش مهمی در سلامت پوست نیز دارد.

جنیستین و آنتی اکسیدانی موجود در بادام زمینی باعث مراقبت از پوست می شود. بادام زمینی باعث تسکین درد معده شده و به عنوان نرم کننده سینه و برطرف کننده سرفه خشک می باشد.

بادام زمینی سرشار از نیاسین است و باعث کاهش اختلالات مربوط به حافظه نظیر بیماری آلزایمر می شود. همچنین نیاسین به بهبود سلول های عصبی کشنده کمک می کند. آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی یکی از عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم می باشد.

تقویت کنند انرژی از ویتامین ها می باشند. اگر به صورت منظم بادام زمینی مصرف کنید به جذب بهتر کلسیم و چربی و کربو هیدرات ها کمک کرده اید. سطح قند خون در بدن انسان به کمک مصرف منظم بادام زمینی تنظیم می شود.

این محصول بسیار با کیفیت است.

فروشندگان داخلی انواع بادام زمینی مصری

فروشندگان داخلی انواع بادام زمینی مصری بادام زمینی یکی از مغز هایی می باشد که دارای پروتئین بسیار سرشار و مفید می باشد که افرادی که می‌خواهند پروتئین بدن خودشان را از طریق مواد گیاهی به غیر از گوشت ها و سایر خوراکی های پروتئین ویتامین بکنند بهترین انتخاب برای آنها هم این نوع از بادام زمینی می باشد.

دلیل این امر این است که هر یک عدد از این بادام زمینی مقدار پروتئین بسیار بالایی را در خود جای داده است که هیچ نوع از بادام زمینی دیگری و هیچ نوع از مغزهای خوراکی دیگری نمی تواند از جهت تامین پروتئین با این محصول برابری بکند.

به جرات می توانیم بگوییم این‌ محصول در مقیاس مشخصی می‌تواند با گوشت های مختلف از جهت تأمین پروتئین برابری بکند و جایگزین بسیار مناسبی به جای گوشت برای افراد گیاهخوار یا مبتلا به بیماری های مختلف می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما