شرکت عرضه بادام زمینی کیلویی صادراتی ایران

شرکت عرضه بادام زمینی صادراتی ایرانی این محصول را به صورت کیلویی و در بهترین کیفیت ها ارائه می کند که به دلیل قیمت های منحصر به فرد و تازگی در محصول خریداران زیادی به این سمت سوق داده شده است، خریدار نیز می تواند متناسب با نیاز خود محصول را عمده تهیه نموده و ضمن اطمینان از کیفیت ها و رضایت مندی از قیمت ها سود خوبی را نیز نصیب خود خواهد نمود.

شرکت عرضه <a href=

بادام زمینی کیلویی صادراتی ایران” class=”img-responsive aligncenter”>

راهنمای تولید بادام زمینی بدون پوست

راهنمای تولید بادام زمینی بدون پوست

جهت تولید بادام زمینی بدون پوست ابتدا بادام هایی که دارای پوست است وارد کارخانجات فرآوری شده و در آنجا پوست گیری می شود بعد از پوست گیری بادام با غلاف قرمز رنگ باقی می ماند، این بادام نیز در آب و نمک غلتانده شده و طعم داده می شود و برخی مواقع نیز ممکن است بوداده شود.

بادام زمینی دارای دو نوع پوست است که پوست خارجی آن ضخیم و خاکستری رنگ است و پوست داخلی اش نیز قرمز رنگ می باشد که نوع بدون پوست، یا فاقد غلاف یا پوست داخلی بوده یا هر دو پوست را ندارد، بنابراین ممکن است به صورت خام یا بو داده شده ارائه شود و یا با مواد طعم دهنده مانند نمک نیز طعم داده می شود.

بادام زمینی بدون پوست به دلیل اینکه مغز آن در معرض هوا و رطویت یا گرما است ماندگاری کمتری داشته و باید در یخچال یا در جای خشک و خنک و بدور از نور خورشید نگهداری شود، همچنین مغز این میوه سفید مایل به کرم بوده که نوع تازه آن به همراه غلاف قرمز رنگ و مغز کامل می باشد.

بادام زمینی بسیار خوش طعم و پرخاصیت بوده که دارای گونه های مختلف درشت و کوچک تر است لذا نمونه های درشت قیمت های بیشتری دارد، همچنین به دلیل اینکه نسبت به دیگر مغز جات ارزانتر بوده خریداران زیادی دارد و به صورت خام یا فرآوری شده مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین نوع بادام زمینی بدون پوست کدام است؟

بهترین نوع بادام زمینی بدون پوست کدام است؟

بهترین نوع بادام زمینی بدون پوست بسیار تازه بوده و کیفیت های بالایی دارد که تازگی را نیز می توان از طعم و ظاهر میوه شناخت چون نمونه های تازه فاقد طعم تلخی و بوی نامطبوع یا کپک می باشد، این میوه به دلیل اینکه دارای اسیدهای چرب است در معرض فساد بوده به همین دلیل باید به درستی از آن نگهداری شود.

بادام زمینی دارای طبع گرم و تری بوده و خواص بالایی دارد که به دلیل داشتن امگا۳ و امگا۶ از بیماری های آلزایمر، قلبی و عروقی پیشگیری می کند، همچنین به سبب داشتن آنتی اکسیدان ها خاصیت ضد التهابی و ضد سرطانی داشته که از بیماری های ویروسی و باکتریایی نیز پیشگیری می کند.

بادام زمینی به علت داشتن کلسیم و فسفر تقویت کننده استخوان ها بوده و از پوکی استخوان پیشگیری می کند که تریپتوفان موجود در آن نیز با افسردگی مبارزه می کند، همچنین دارای ویتامین ب۳ است که عملکرد مغز را بهبود بخشیده و دارای منگنز است بنابراین به کنترل قند خون کمک می کند.

بادام زمینی از مقادیری آهن و اسیدفولیک برخوردار بوده که در افزایش گلبول های قرمز خون تاثیرگذار است در نتیجه کم خونی را کاهش می دهد، علاوه بر آن به عنوان مغزه جاتی شناخته شده که کلسترول خون را بالا نمی برد و برای افراد چاق و کسانی که دچار چوبی خون هستند مفید می باشد.

عمده فروشی بادام زمینی کیلویی صادراتی ایران

عمده فروشی بادام زمینی کیلویی صادراتی ایران

عمده فروش بادام زمینی کیلویی صادراتی از فعالان تجاری و اقتصادی است که فعالیت گسترده ای در این عرصه دارد و با شناخت و تجربه خود توانسته بهترین کیفیت ها را ارائه کند و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع خواهد نمود، لذا با عرضه عمده و بدون واسطه قیمت های باصرفه ای را به محصول خود اختصاص داده است.

بادام زمینی علاوه بر مصارف خام خوری به صورت های مختلفی نیز فرآوری می شود و از آن کره، پودر و خلال تهیه می شود و در انواع غذاها و خوراکی ها مانند نان سنتی، کیک، کلوچه و شیرینی جات مورد مصرف قرار می گیرد، به جای بادام درختی نیز می توان خلال و پودر آن را در شله زرد، حریره، گز و … استفاده نمود.

بادام زمینی از تنقلات نیز محسوب شده که به تنهایی یا با آجیل می تواند به عنوان میان وعده استفاده شود و جهت پذیرایی از میهمان نیز می توان آن را سرو نمود، علاوه بر آن با همراه داشتن این بادام در محل کار و مدرسه می توان موقع ضعف کردن آن را میل نموده و بدن را تقویت کرد.

بادام زمینی دارای طعم خوشمزه ای بوده و مصرف آن برای تمام سنین مفید می باشد لذا کسانی که فعالیت ذهنی و بدنی بالایی دارند بهتر است آن را بیشتر میل کنند، همچنین این بادام به دلیل قیمت های مناسبی که نسبت به دیگر مغزجات دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده و به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

پخش کننده انبوه بادام زمینی کیلویی صادراتی ایران

پخش کننده انبوه بادام زمینی کیلویی صادراتی ایران

پخش کننده انبوه بادام زمینی کیلویی صادراتی این محصول ایرانی را به صورت عمده و در سطح وسیعی از کشور در دسترس مشتریان قرار داده که کیفیت های بالای محصول توجه همگان را به خود جلب نموده است، لذا با وجود این تامین کننده دسترسی مشتری در هر نقطه ای از کشور به بادام زمینی راحت تر خواهد شد.

بادام زمینی از تنقلات سالم است و بهترین جایگزین تنقلات صنعتی و مضر می باشد چون سرشار از فایده برای بدن بوده و فرد را نیز از طعم خوشمزه اش بهره مند می کند، همچنین بسته به نوع و رقمی که دارد دارای قیمت های مختلفی بوده و نمونه های تازه و درشت گرانتر می باشد که نوسانات بازار، هزینه های تولیدی و نحوه خرید نیز در نرخ آن تاثیرگذار می باشد.

امروزه نیز به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد نرخ آن در حال تغییر بوده و نمونه های ایرانی از نوع خارجی ارزانتر خواهد بود. بادام زمینی خام یا بوداده در اشکال مختلفی ارائه می شود و نمونه های برشته با لیمو، دارچین، ادویه جات، سرکه و … طعم داده می شود که تنوع در طعم ها با ذائقه های مختلف آن سازگاری دارد.

بادام زمینی دارای مغزی ترد و کرم رنگ است که علاوه بر مغز آن غلاف قرمز رنگش نیز خاصیت زیادی دارد به همین دلیل توصیه می شود آن را به همراه غلافش میل نمود تا بتوان از خواص ارزشمند آن به طور کامل بهره مند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما