فروشنده بادام زمینی خام فله ایرانی

بادام زمینی ایرانی یکی از انواع بادام زمینی های موجود در بازار است که توانسته است با طعم و خواص بی نظیر خود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. با توجه به پر مصرف بودن بادام زمینی در کشور ما تولید آن در سطحی گسترده صورت گرفته و روانه ی بازار فروش می گردد. در این میان فروشگاه آنلاین ما از معتبرترین مراکز فروش فعال در این زمینه می باشد که بادام زمینی خام فله را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

<a href=

فروشنده بادام زمینی خام فله ایرانی” class=”img-responsive aligncenter”>

اطلاعات مفید درباره بادام زمینی خام فله آستانه

اطلاعات مفید درباره بادام زمینی خام فله آستانه

بادام زمینی آستانه با کیفیت بسیار بالای خود علاوه بر طعم بی نظیر خود دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی است به طوری که سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری های مختلف تقویت می کند. مزایای بادام زمینی بسیار زیاد است و قرار دادن بادام زمینی در سبد غذایی، کمک بسیار زیادی به سلامت بدن شما می‌کند و بیشترین حجم ویتامین را به بدن شما می‌رساند.. در ادامه برخی فواید بادام زمینی برای بدن را بیان می‌کنیم.

  1. استفاده درست از بادام زمینی کلسترول خون (LDL) شما را کاهش داده و باعث شفاف شدن آن می‌شود.
  2. بادام زمینی از ایجاد سرطان در بدن جلوگیری کرده و برای بهبود آن نیز مفید است.
  3. افرادی که قند دارند، به سادگی می‌توانند با مصرف بادام زمینی خود را در برابر دیابت ایمن کنند و قند خون خود را به حد مناسبی برسانند.
  4. اگر در طی روز انرژی کمی دارید و یا با یک فعالیت کوچک انرژی بدنتان تمام می‌شود، بادام زمینی می‌ تواند در بازیابی انرژی از دست رفته به شما کمک کرده و حجم کلی انرژی شما را افزایش دهد.
  5. اگر باردار هستید، با مصرف بادام زمینی می‌توانید به تکامل جنین کمک کنید.
  6. افرادی که دارای کم خونی هستند، با خوردن بادام زمینی می‌توانند مقدار قابل توجهی خون را در مدت زمان کوتاهی به بدن خود برسانند.
  7. بادام زمینی برای استحکام دندان و پوکی استخوان بسیار مفید است.
  8. مصرف بادام زمینی به آرامش اعصاب کمک زیادی می‌کند.
  9. مصرف بادام زمینی می‌ تواند در لاغری نقش بسیار زیادی را ایفا کند.

چند پیشنهاد نگهداری بادام زمینی خام فله

چند پیشنهاد نگهداری بادام زمینی خام فله بادام زمینی معمولاً در ماه مرداد و شهریور به عمل می‌آید. آن را خام نگه ‌می‌دارند و اگر هوا گرم باشد برای نگهداری آن حتماً به سردخانه نیاز است. اگرچه بادام زمینی خام را می‌شود تا یکی، دو سال در شرایط سردخانه‌ ای نگه‌ داری کرد، اما بادام زمینی بو داده را بهتر است ظرف چند هفته مصرف کنید چرا که گرما و رطوبت احتمال رشد قارچ را افزایش می‌دهد و می‌ تواند باعث فاسد شدن بادام زمینی شود.

چنانچه بادام زمینی های تازه ای خریداری نموده اید و تصمیم دارید برای استفاده های طولانی مدت آ را نگه دارید باید بادام زمینی ها را در ظرف های در دار قرار داد و سپس در یخچال نگهداری نمود. البته نگهداری بادام زمینی تا 6 ماه در یخچال استاندارد است اما برای افزایش طول مدت آن می توان بظرف بادام زمینی را در فریزر قرار داد.

به خاطر داشته باشید که اگر آنها را از پوستشان جدا کنید، چیزی بیشتر از دو هفته تازه نمی‌مانند البته به شرطی که آنها را در یک محل خشک و خنک قرار داده باشید. اگر بادام زمینی شب عید در فریزر نگهداری شود، به مدت یک سال ماندگاری دارد. مدت ماندگاری بادام زمینی در یخچال نیز ۶ ماه است اما اگر در دمای اتاق قرار گیرد این زمان به ۳ ماه کاهش پیدا می‌کند.

خرید بادام زمینی خام فله بدون واسطه

<a href=خرید بادام زمینی خام فله بدون واسطه” class=”img-responsive aligncenter”> برای خرید بادام فله باید به عمده فروشی های فعال در این زمینه مراجعه نمود که فروشگاه آنلاین ما بهترین گزینه برای خرید این محصول می باشد چراکه فروش بادام خام در فروشگاه ما در بالاترین سطح کیفیت صورت می گیرد و بادام زمینی تازه با طعم بی نظیر به مشتریان ارائه می شود. همچنین فروش به صورت فله می باشد که مشتریان بتوانند بنابر نیاز خود هر مقداری که بخواهند تهیه نمایند. لذا مشتریان عزیز می توانند برای خرید بادام زمینی خام فله به صورت مستقیم و بدون واسطه به سایت فروش ما مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما