پخش ویژه بادام زمینی برشته صادراتی

بادام زمینی برشته به عنوان یک آجیل خوشمزه و مقوی شناخته می شود. این محصول بسیار پرطرفدار است و به همین دلیل در دسته محصولات پرفروش بازار خشکبار جای دارد. در حال حاضر پخش بادام برشته به شکل ‌های مختلف صورت می گیرد. در این زمینه می توانیم به طور ویژه به بادام زمینی صادراتی اشاره کنیم که کیفیت و محبوبیت بالایی دارد و به جهت صادرات ارائه می شود.

پخش ویژه بادام زمینی برشته صادراتی

مقدار کالری بادام زمینی برشته چقدر است؟

مقدار کالری بادام زمینی برشته چقدر است؟

بادام زمینی برشته آجیل پرخاصیتی است. این محصول عناصر و ترکیبات مغذی بسیاری دارد و منبعی غنی از املاح و ویتامین هاست.

میزان بالای پروتئین موجود در بادام زمینی یکی از مزیت های فوق العاده این محصول می باشد. همچنین بادام زمینی سرشار از فیبر، کربوهیدرات، امگا ۳، اسیدهای چرب اشباع نشده و آنتی اکسیدان است.

مجموعه این عوامل موجب شده که بادام زمینی به عنوان یک محصول پر خاصیت و مغذی شناخته شود. اما با توجه به چربی زیاد بادام زمینی ممکن است این سوال پیش بیاید که مقدار کالری این محصول چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید در نظر داشت که مقدار کالری در انواع بادام زمینی تفاوت دارد. برای نمونه کالری بادام زمینی برشته تقریباً برابر با بادام زمینی خام است، ولی اگر این محصول آب پز شود در حدود نیمی از کالری خود را از دست می دهد.

درباره کالری بادام زمینی بو داده یا برشته نتایج تحقیقات نشان داده که کالری موجود در هر ۱۰۰ گرم از این محصول رقمی نزدیک به ۶۰۰ کالری می باشد. این رقم درباره بادام زمینی بو داده نمکی و یا بدون نمک تفاوت چندانی ندارد. همچنین مقدار کالری بادام زمینی خام هم کمی بیشتر از ۵۵۰ کالری می باشد.

با توجه به این موارد ممکن است این سوال مطرح باشد که آیا مصرف بادام‌ زمینی می‌ تواند منجر به افزایش وزن شود؟ در پاسخ باید گفت که علیرغم کالری بالای این محصول و نیز چربی فراوان آن، استفاده از بادام زمینی در حد تعادل نه تنها وزن را افزایش نمی دهد، بلکه می تواند در بلندمدت به کاهش وزن نیز کمک کند.

آموزش تهیه بادام زمینی برشته خانگی

آموزش تهیه بادام زمینی برشته خانگی بادام زمینی بیشتر به صورت برشته یا بوداده مصرف می شود. در تهیه بادام زمینی برشته شده می توان از افزودنی ها و طعم دهنده های مختلفی استفاده کرد، ولی معمولا به این محصول نمک و آبلیمو اضافه می کنند.

بادام زمینی بو داده را به صورت خانگی نیز می توان تهیه نمود. روش کار بسیار ساده است، البته برای کسب نتیجه بهتر باید دقت و مهارت کافی به کار برود.

برای تهیه بادام زمینی برشته خانگی از چند روش متداول استفاده می شود. برخی از افراد بادام زمینی را داخل ماهیتابه ریخته و آن را تفت می دهند. حرارت زیر ماهیتابه باید بسیار کم باشد تا بادام زمینی ها نسوزند.

تفت دادن بادام ها باید تا جایی ادامه پیدا کند که رنگ آنها برگشته و قهوه ای شود. در انتهای کار و در صورت تمایل می توان با مقداری آب نمک و آبلیمو بادام زمینی ها را طعم دار نمود.

با استفاده از فر و مایکروویو هم امکان تهیه بادام زمینی بوداده وجود دارد. برای این منظور باید بادام زمینی ها را در یک ظرف ریخته و برای دقایقی در داخل فر یا مایکروویو قرار دهیم. البته بهتر است پیش از این کار بادام زمینی ها را با روغن یا کره چرب کرده و در صورت تمایل نمک بزنیم.

مدت زمان لازم برای آماده شدن بادام زمینی برشته در فر در حدود ده یا پانزده دقیقه و در مایکروویو در حدود چهار تا پنج دقیقه می باشد.

مرکز سفارش بادام زمینی برشته ممتاز

مرکز <a href=سفارش بادام زمینی برشته ممتاز” class=”img-responsive aligncenter”> برای سفارش بادام ممتاز به صورت عمده از راه ‌های مختلفی می ‌توان اقدام کرد. طبیعتاً اغلب خریداران دوست دارند که این محصول را با کیفیت مناسب و قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند و به همین دلیل روش خرید مستقیم را ترجیح می ‌دهند.

با توجه به اینکه امکان خرید بادام زمینی برشته از تولید کننده برای همه میسر نیست، امروزه بسیاری از خریداران با مراجعه به شرکت های پخش اقدام به سفارش و خرید عمده بادام زمینی می ‌کنند.

خرید از این شرکت ها می ‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. سهولت خرید و نیز صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل برخی از مزیت هایی هستند که می‌ توان به آنها اشاره کرد.

اگر شما نیز قصد خرید بادام زمینی برشته را دارید، می توانید از طریق این سایت برای سفارش و خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما