فروش ویژه بادام زمینی مصری غلاف دار

در نمایندگی فروش بادام زمینی مصری این محصولات هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی شده به فروش می ‌رسند که قیمت نوع کیلویی آن ها به دلیل نداشتن بسته‌بندی مقداری مناسب تر می باشد، امروزه افراد بسیاری در زمینه تولید این کالاها مشغول به فعالیت هستند که با عرضه بادام زمینی به نمایندگی فروش بادام مصری توانسته اند سود بالایی را کسب نمایند.

فروش ویژه <a href=

بادام زمینی مصری غلاف دار” class=”img-responsive aligncenter”>

معرفی کلی بادام زمینی مصری

معرفی کلی بادام زمینی مصری

در میان انواع بادام زمینی بادام زمینی غلاف دار دارای ارزش غذایی بالایی بوده و به عنوان یکی از خوراکی های مفید در آجیل نوروز مورد استفاده قرار می گیرد، مغز بادام زمینی دارای رنگی تیره تر از بادام زمینی های معمولی می باشد و از طعم بهتری برخوردار است.

این خوراکی دارای پروتئین بالا و همچنین فیبرهای سالم بوده و می تواند موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شود، همچنین میزان چربی موجود در این محصولات بسیار کمتر از دیگر انواع مختلف بادام زمینی می باشد به همین خاطر بیشتر افراد خوردن این خوراکی را ترجیح می ‌دهند. همچنین باید بدانید که این خوراکی دارای انواع ریزمغذی های ضروری برای بدن بوده و استفاده از آن به صورت مستمر و مداوم می تواند در درمان برخی از بیماری‌ها موثر واقع گردد، این محصولات علاوه بر این که برای بدن مفید می باشند برای پوست نیز دارای خاصیت های فراوانی هستند.

از جمله این که می ‌توانند موجب از بین بردن جوشهای سر سیاه پوست گردند و پوستی شاداب و روشن را برای شما به ارمغان آورند. همچنین باید بدانید که این خوراکی به دلیل داشتن منیزیم فراوان موجب پرپشت شدن مو و درمان ریزش موی سر می گردد.

تاثیر پروتئین بادام زمینی مصری بر سلامتی

تاثیر پروتئین بادام زمینی مصری بر سلامتی بادام زمینی خام دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و تمامی مواد معدنی و ویتامینه را دارا می باشد. این بادام ها سرشار از انواع اسید های چرب مفید و ویتامین های ضروری جهت رشد بدن می باشند. در هر صد گرم بادام حدود ۷ گرم فیبر، ۴۹ گرم اسید های چرب تک اشباع موجود می باشد. حدود ۱۶ ‌گرم کربوهیدرات در این مقدار موجود بوده که در بدن به سرعت تبدیل به گلوکز و انرژی می شود.

در واقع کالری تولید شده بیشتر به دلیل وجود چربی ها و کربوهیدرات ها می باشد. دارای ۲۴ گرم اسید آمینه بوده و می توان گفت تنها ۱۷ درصد از حجم یک دانه بادام زمینی را پروتئین تشکیل می دهد که برای عضله سازی و تقویت ماهیچه های بدن فوق العاده است.

میزان انرژی دریافتی از صد گرم بادام حدود ۵۶۷ ‌کیلو کالری برای بدن می باشد. مصرف این مغزیجات در طول روز باعث می شود تا بدن قدرت و توان لازم برای انجام فعالیت های خود را داشته باشد. فیبر موجود در بادام از نوع نامحلول بوده و خطری برای بالا بردن وزن افراد نخواهد داشت.

عرضه کننده بادام زمینی تازه مصری

عرضه کننده بادام زمینی تازه مصری هنگام خرید بادام زمینی خارجی باید یکسری نکات را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین آن ها را خریداری نمایید، قبل از خرید این محصول حتماً به ظاهر آن توجه ویژه کنید به این خاطر که بادام زمینی های مرغوب بر روی خودشان لکه یا خرابی ندارند.

همچنین از مواردی که به هنگام خرید بادام زمینی ها باید به آن دقت نمایید این است که معمولا بادام زمینی مصری دارای طعم شیرین بوده و ظاهری شفاف دارد اما بادام زمینی های مانده دارای ظاهری کدرتر هستند.

بهترین نوع این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه در این مرکز فروش به شما عزیزان عرضه می گردد بنابراین اگر قصد خرید بهترین نوع بادام زمینی را با مرغوبیت بالا دارید می توانید با مراجعه به این مرکز فروش کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را خریداری کنید و از تخفیفاتی که گاهی اوقات فروشندگان بر روی عرضه بادام تازه در نظر می ‌گیرند نیز بهره مند گردید.

می توان با اطمینان کامل در مورد کیفیت این محصولات اظهار نظر کرد زیرا مرغوبیت این محصول در طول سالیان به همگان اثبات شده است و امروزه در خارج از مرز ها نیز یک محصول شناخته شده و پر فروش می باشد. شرکت های تجاری بسیاری در حال تبادل و تجارت این محصول بوده و در بازار خارج و داخل نقش مهمی در معرفی این محصول بر عهده دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما