فروش بادام زمینی تازه صادراتی ایران

بادام زمینی صادراتی ایران، جزء کالاهای پر رونق اقتصادی می باشد، که کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند و کشور را تا حدودی از وابستگی به صادرات نفت بی نیاز می کند. بادام زمینی، جزء خشکبار های مفید، از نظر تغذیه ای می باشد. بازرگانان زیادی، بر این تجارت پر سود سرمایه گذاری می کنند که مورد استقبال کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

<a href=

فروش بادام زمینی تازه صادراتی ایران” class=”img-responsive aligncenter”>

مهم چیز درباره بادام زمینی صادراتی ایران

مهم چیز درباره بادام زمینی  صادراتی ایران

عموما بادام زمینی هایی صادر میشود که از لحاظ شکل و ظاهر و طعم، جزء بهترین های صنعت تولید بادام زمینی باشد. بادام زمینی درشت و کشیده و خوش طعم، در بسته بندی های اصولی و زیبا ، به کشورهای زیادی صادر می شود. بادام زمینی به شکل های مختلف غلاف دار، بی غلاف، به صورت های خام یا نمکی صادر می شود و این نوع بی غلاف آن، خود نیز، به صورت خام و یا طعم دار و روکش شده و به صورت پرک بادام، عرضه می شود. در شهر آستانه اشرفیه، اکثر کشاورزان، به کشت بادام زمینی، مشغول می باشند.

بادام زمینی آستانه اشرفیه، جزء بادام های درجه یک بازار، می باشد، که همگی به صورت یکدست و درشت و طعمی عالی، با بسته بندی اصولی، وارد بازار صادرات ایران می شوند. حدود ۸۰ درصد بادام زمینی تولیدی کشور، در شهر آستانه اشرفیه، که واقع در استان گیلان می باشد، بدست می آید.

دلایل اهمیت بادام زمینی صادراتی ایران چیست؟

دلایل اهمیت بادام زمینی صادراتی ایران چیست؟ بادام زمینی صادراتی ایرانی، جزء خوش طعم ترین بادام های موجود در عرصه صادرات می باشد. این نوع بادام زمینی، به دلیل طعم بی نظیرش سالانه به صورت خوراکی یا دارویی به کشورهای زیادی صادر می شود.

بادام زمینی صادراتی ایران، جزء بهترین بادام زمینی های موجود در کشور می باشد که در حیطه صادرات، بسیار سودآور و مورد توجه، قرار گرفته است و ارز زیادی از این طریق وارد کشور می شود. بادام زمینی در میان دیگر خشکبار های صادراتی کشور، همگام با دیگر محصولات اهمیت ویژه ای دارد و موجب رونق سرمایه و اقتصاد، می شود که لازم است تولید کنندگان بادام زمینی، مورد حمایت و توجه قرار بگیرند. علاوه بر این در شهرهای دیگر مانند، اردبیل، مشهد نیز ، کشاورزان به کاشت بادام زمینی مشغول می باشند که کمک بزرگی به چرخه صنعت تولید در ایران، می کنند، که باید مورد توجه و حمایت، قرار بگیرند.

خرید مستقیم بادام زمینی صادراتی ایران

خرید مستقیم بادام زمینی صادراتی ایران برای خرید بادام زمینی تازه و خوش طعم، باید به دنبال تولید کنندگانی رفت که در عرضه تولید و فروش بادام صادراتی، به طور مستقیم فعالیت دارند. برای خرید بادام ایرانی، نیاز نیست به شهرهای تولید کننده بادام سفر کرد، بلکه از طریق سایت های معتبری که تولید کنندگان، محصولات خود را به ثبت رسانده اند می توانید با خیال راحت خریداری کنید. یکی از این شهرهای تولید کننده بادام زمینی، آستانه اشرفیه می باشد که سالانه حجم زیادی از تولید و صادرات بادام زمینی کشور را، به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان بادام زمینی، با ثبت محصولات خود در سایت ها و اپلیکیشن های معتبر، دست واسطه را کوتاه کرده و خود به طور مستقیم با خریداران در تعامل هستند، که این نوع تبادل، هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده می باشد زیرا تولید کننده و خریدار، با حذف واسطه، با قیمت بهتری محصول مورد نظر خود را، به تعامل می گذارند. در این سایت ها، نوع محصول از لحاظ کیفیت و درجه بندی، شکل و ظاهری و طعم، مورد ارزیابی و قیمت گذاری شده است که کمک بزرگی به انتخاب خریدار می کنند.

بادام زمینی، جزء خشکبار های پر سود می باشد که برای فعالیت در این زمینه، باید از افراد متخصص و مشاوران فروش، استفاده کرد، تا با آگاهی قدم در این حرفه گذاشت. امروزه، خرید و فروش آنلاین مواد غذایی ، رشد چشمگیری داشته است، که علاوه بر سودآوری، یک نوع صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های رفت و آمد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما