صادر کننده بادام زمینی باکیفیت پارس آباد

پارس آباد یکی از اصلی ترین نقاط کشت و تولید بادام زمینی مرغوب در کشور ماست و محصول این منطقه دارای طرفداران خیلی زیادی در بازار های مصرف می باشد، از این رو صادرات بادام زمینی در حجم زیادی به سایر کشور ها صورت می گیرد.

شرکت های صادر کننده محصولات زراعی، بادام زمینی باکیفیت پارس آباد را به طور وسیعی به کشور هایی مانند عراق ارسال می نمایند و با نرخ مقرون به صرفه ای در این مناطق به فروش می رسانند.

صادر کننده بادام زمینی باکیفیت پارس آباد

3مشخصه بادام زمینی باکیفیت پارس آباد

3مشخصه بادام زمینی باکیفیت پارس آباد

بادام زمینی تولید شده در پارس آباد دارای ویژگی هایی است، که آن را به یکی از مرغوب ترین گونه های این محصول در کشور ما تبدیل کرده است، بر این اساس ما قصد داریم که در ادامه این مطلب به بررسی 3مشخصه این محصول باکیفیت و مرغوب بپردازیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

  1. بادام زمینی این منطقه یکی از نرم ترین و ترد ترین نمونه های این محصول می باشد، به طوری که وقتی آن را در دهان خود می گذارید، به راحتی جویده و خرد می شود و موجب می گردد از خوردنش نهایت لذت را ببرید.
  2. این محصول پوسته نازک قهوه ای رنگی دارد و مغز آن کاملا سفید و روشن است، در داخل این محصول خرابی، پوسیدگی و خوردگی دیده نمی شود و کاملا سالم می باشد، به همین دلیل طعم تمام دانه ها و مغز های آن شیرین و مطبوع است و اصلا دانه ای تلخ و بدمزه ندارد.
  3. بادام زمینی پارس آباد، سرشار از روغن گیاهی است و از این رو از آن برای تولید کردن کره بادام زمینی استفاده می شود و خوردن آن در میان وعده ها یا صبحانه، انرژی خیلی زیادی به افراد می بخشد و آن ها را برای کار و فعالیت روزانه آماده می سازد و از آنجایی که این محصول سرشار از پروتئین است، مصرف آن برای افزایش قوای جسمی مناسب می باشد.

خواص درمانی بادام زمینی باکیفیت پارس آباد

خواص درمانی بادام زمینی باکیفیت پارس آباد بادام زمینی یکی از محصولات گیاهی و دانه های بسیار پرفایده است، که به علت دارا بودن ویتامین ها و املاح معدنی فراوان دارای خواص درمانی بسیار زیادی برای انسان می باشد، پس در ادامه این مطلب در مورد این خواص صحبت می کنیم.

  • بادام زمینی باکیفیت و درجه یک پارس آباد سرشار از کلسیم است و این ماده به تقویت استخوان ها و دندان کمک کرده و از بروز مشکلات عضلانی و استخوانی مانند آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری به عمل می آورد.
  • این محصول در بافت خود مقدار خیلی زیادی آهن دارد، که موجب افزایش خون سازی در بدن شده و در نتیجه از ابتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری می کند و مشکلاتی نظیر سردرد، کسالت و بیحالی ناشی از کمبود این ماده در بدن را نیز رفع می کند.
  • بادام زمینی منبع غنی از فیبر است، که عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و باعث هضم و دفع راحت تر مواد غذایی در بدن انسان می شود.

سفارش مستقیم بادام زمینی باکیفیت پارس آباد

سفارش مستقیم بادام زمینی باکیفیت پارس آباد با ارائه سفارش بادام پارس آباد به مراکز اصلی پخش و فروش این محصول که آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه در کشور عرضه می کنند، تا حد زیادی از نرخ آن کاسته می شود چون ارزش افزوده خیلی کمی برای فروش آن در نظر گرفته خواهد شد.

این مراکز محصول را از جلوی درب کارخانه های تولید کننده و با نرخ تولیدی خریداری می کنند و سپس در واحد های فروش خود به صورت فله ای یا بسته بندی شده به مصرف کننده ها ارائه می دهند و از راه های مختلفی برای این کار استفاده می کنند، که این امر دسترسی افراد را به این محصول تسهیل می بخشد.

پس تمام هم میهنان عزیز ما می توانند برای خرید بادام زمینی باکیفیت پارس آباد، از طریق درگاه های آنلاین فروش این محصول مانند همین وب سایت اقدام نمایند و آن را درب منازل خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما