فروشگاه بادام زمینی پوست دار پارس آباد

بادام زمینی پوست دار جز مغزیجات پر چرب و مقوی بوده که طرفداران زیادی هم دارد. این محصول دارای پوسته ای نازک بوده و به صورت دوقلو است که شما با شکستن پوسته نازک می توانید از این مغز خوشمزه استفاده کنید.

این فروشگاه با فروش بادام زمینی پارس آباد به صورت فله و بسته بندی توانسته نیاز مصرف کنندگان را با هزینه های مختلفی برطرف سازد. هر چه حجم فروش بیشتر باشد نرخ کمتری پیدا می کند که مقرون به صرفه است.

فروشگاه بادام زمینی پوست دار پارس آباد

بادام زمینی پوست دار را بیشتر بشناسید

بادام زمینی پوست دار را بیشتر بشناسید

بادام زمینی پوست دار کاملا ترد و خوشمزه بوده و مصرف آن به همراه آجیل طعم متفاوتی به آن می بخشد. این مغز دارای ارزش غذایی بالایی بوده و می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند. پوسته نازک این آجیل به راحتی شکسته شده و شما به مغز مقوی آن دسترسی خواهید داشت.

این محصول کاملا طبیعی است و برای تهیه فرآورده های مختلفی هم مورد استفاده قرار می گیرد. پوسته ای که روی این مغز کشیده شده باعث می شود تا ماندگاری زیادی داشته باشد که در این صورت شما می توانید در تمام فصول آن هم به صورت تازه استفاده کنید.

خواص خوراکی و درمانی آن بسیار بالا بوده و حاوی املاح معدنی و ویتامین بوده که می توانید نیازهای ضروری بدن را تا حد زیادی برطرف سازد. بادام ها دارای سایزبندی هستند و هر کدام ارزش خاص خود را دارند. پوسته ای نازک به رنگ قهوه ای روی مغز کشیده شده که به راحتی هم جدا می شود. بادام زمینی چربی زیادی دارد اما برای افرادی که کلسترول دارند هیچ ضرری ندارد.

خواص بادام زمینی پوست دار در بدنسازی

خواص بادام زمینی پوست دار در بدنسازی خواص بادام زمینی پوست دار در بدنسازی بسیار بالا بوده و چون حاوی پروتئین است می توان به عضله و ماهیچه سازی کمک زیادی کند. در زیر به خواص دیگر این فرآورده اشاره می کنیم:

  • بادام زمینی ها عمدتا به طور عمده از سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های عصبی و یا هر نوع قارچ ویروسی جلوگیری می کند و تولید اکسید نیتریک در بدن را افزایش می دهد.
  • بادام زمینی منبع بسیار زیادی از آنتی اکسیدان است و دارای فیبر رژیمی هستند.
  • فراوانی آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آن ها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند.
  • بادام زمینی درد معده را از بین می برد و به عنوان نرم کننده سینه استفاده می شود و سرفه خشک را برطرف می کند.
  • به خاطر دارا بودن چربی و کالری زیاد، به افراد چاق توصیه می شود که به اندازه کم ار آن بخورند. بیشتر از 1 مشت بادام زمینی موجب افزایش وزن می گردد.
  • بادام زمینی برای تقویت ریه و طحال مفید است و کلسترول خوب خون را بالا می برد.

توزیع مستقیم بادام زمینی پوست دار تازه

توزیع مستقیم بادام زمینی پوست دار تازه این مرکز با توزیع بادام تازه پوست دار توانسته دسترسی مردم به این محصول را راحت تر کند. این مرکز بزرگترین توزیع کننده این آجیل در کشور است که این محصول مقوی و طبیعی را در مدت زمان کم در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

حجم بادام هایی که پخش و توزیع می شوند اصولا عمده بوده و نرخ مناسب تری نسبت به نمونه های تکی و بسته بندی شده دارد به همین دلیل بیشتر مردم به این شیوه گرایش پیدا کرده اند. این محصولات توزیع شده دارای سطح کیفی بالایی هستند و به همین دلیل بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند.

این نمایندگی به عنوان بهترین توزیع کننده فعالیت گسترده ای در این عرصه دارد و با تبلیغ برند و ثبت سفارشات و همچنین تحویل به موقع آنها نقش مهمی در امر پخش دارد. بادام های با کیفیت از بهترین مواد اولیه تشکیل شده اند و ماندگاری بالایی هم دارند. نتیجه و بازدهی آنها بیشتر است و برای بدن هیچ خطری ندارند و همه می توانند از آنها استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما