بازار پخش بادام زمینی مخصوص کره گیری فله

بازار پخش بادام زمینی مخصوص کره گیری فله جزو بازار هایی است که همیشه گرم و پر رونق باقی می مانند. فواید و خواص بادام زمینی بر هیچ کس پوشیده نیست و از این رو بسیار از افراد یا اقدام به خرید نوع آماده این محصول می نمایند و یا اینکه با خرید بادام زمینی فله مخصوص کره گیری خودشان در منزل اقدام به تهیه کره می نمایند. در هرصورت استفاده از این محصول به عنوان مواد اولیه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بازار پخش بادام زمینی مخصوص کره گیری فله

خصوصیات مهم بادام زمینی مخصوص کره گیری

خصوصیات مهم بادام زمینی مخصوص کره گیری

مراکز تولید کننده کره های بادام زمینی می بایست به منظور تولید این محصول بادام زمینی های مخصوصی را خریداری نمایند که مختص عمل کره گیری هستند. این بادام ها باید خصوصیات و ویژگی های خاصی داشته باشند که در ادامه به آن ها بیشتر می پردازیم؛

  1. از لحاط ظاهری انواع بادام هایی که به منظور تهیه کره استفاده می شوند می بایست فاقد هرگونه پوسته باشند. پوسته و غلاف این بادام ها باید به طور کامل گرفته شده باشد.
  2. همچنین ویژگی دیگری که برای این بادام ها می توان ذکر کرد وجود چربی فراوان در آن ها است. برای عمل کره گیری می بایست از بادام هایی استفاده شود که درصد چربی زیادی داشته باشند.
  3. بادام هایی که در اثر ماندن زیاد طعم تلخ و یا طعم های بدی بدهند اصلا گزینه مناسبی برای تهیه کره نیستند. لذا باید حتما از بادام های تازه و خوش طعم برای این منظور استفاده شود.
  4. غیر از ویژگی های ذکر شده یک خصوصیت مهم دیگر نیز در بادام های مختص کره گیری وجود دارد و آن هم ظاهر سفید و یکدست بادام است. برخی از بادام ها معیوب هستند و رنگ آن ها به کدر یا قهوه ای تغییر پیدا کرده است. این بادام ها مناسب برای عمل کره گیری نمی باشند.

تهیه کره خانگی با بادام زمینی مخصوص کره گیری

تهیه کره خانگی با بادام زمینی مخصوص کره گیری شاید شما هم جزو افرادی باشید که تمایل دارید خودتان یک کره عالی بادام زمینی در منزل درست کنید. اگر نیاز به آموزش برای ساخت آن دارید پس به نکات زیر دقت کنید؛

  1. در ابتدا دقت داشته باشید که بادام هایی تازه و سالم و همچنین پر روغن تهیه کرده اید.
  2. در قدم دوم پوشت بادام ها را کامل جدا کنید. حتما دقت کنید که هیچ پوستی بر روی ان ها باقی نماند.
  3. در قدم بعدی بادام های پوست کنده را کمی بو بدهید. می توانید در یک ماهیتابه چدن که گرما را به خوبی حفظ و منتقل می کند عمل بو دادن را انجام بدهید.
  4. پس از این که بادام زمینی ها کامل بو داده شدند آن ها را در یک میکسر و یا غذا ساز بریزید.
  5. میکس کردن بادام ها باید آن قدر انجام بشود تا یک کره یکدست برای شما حاصل شود.
  6. برای اینکه کره شما خوش طعم ترر و همچنین مقوی تر شود می توانید از یک قاشق روغن ارده کنجد و همچنین کمی پودر فندق نیز استفاده کنید.
  7. البته مقدار استفاده از پودر فندق توسط خود شما به صورت سلیقه ای باید انجام شود.

قیمت انواع بادام زمینی مخصوص کره گیری اعلا

قیمت انواع بادام زمینی مخصوص کره گیری اعلا قیمت بادام اعلا مخصوص کره گیری به عوامل متعددی بستگی دارد که البته مهم ترین این عوامل کیفیت محصول می باشد. هرچقدر که کیفیت محصول خریداری شده شما بهتر باشد به طبع از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. و هرچقدر که بادام زمینی ارائه شده ضعیف تر باشد قیمت کمتری نیز خواهد داشت. همچنین نوع خرید که به صورت مستقیم باشد یا با واسطه و علاوه بر آن مقدار خرید که جزئی باشد یا عمده نیز در قیمت گذاری آن تاثیر دارند.

شما می توانبد انواع بادام های با کیفیت مخصوص روغن گیری را با بهترین قیمت و کیفیت موجود در بازار به صورت مستقیم و غیر حضوری از ما خریداری نمایید. ما محصوال خود را به صورت مستقیم و بدون دخالت دست واسطه ها در معرض فروش قرار داده ایم و به همین دلیل شما شاهد نوع بسیار باکیفیت بادام زمینی با عالی ترین قیمت خواهید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما