تولید کننده بادام زمینی قرمز در پارس آباد

تولید بادام قرمز در بسیاری از شهرهای ایران انجام می شود، که توانسته اند بادام زمینی قرمز را با کیفیت عالی تهیه و تولید کنند. بادام زمینی یکی از مغذی جات هایی می باشد که در بین خشکبار ها، از برترین خواص برخوردار می باشند. بادام یکی از محصولات خوراکی خوشمزه ای است که به دلیل مزیت های فراوان و مزه خوبی که دارد در اکثر غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد..

تولید کننده بادام زمینی قرمز در پارس آباد

اطلاعات مفید درباره بادام زمینی قرمز

اطلاعات مفید درباره بادام زمینی قرمز

بادام زمینی بسیار مغذی بوده و حاوی مقادیر زیادی منگنز، نیاسین، روی و فسفر می باشد. و برای تقویت قلب، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان مفید است. باعث تقویت حافظه می شود و از بیماری های آلزایمر و پیری مغز پیشگیری می کند، برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • تنظیم کننده سطح کربوهیدرات ها می شود و برای تغییرات هورمونی، افسردگی و یائسگی مفید است
  • حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان بوده و از پیری پوست پیشگیری می کند. و به دلیل بیوچنائین با اردیکال های آزاد مبارزه کرده و برای زیبایی پوست بسیار مفید است.
  • منبع خوبی از کلسیم و پتاسیم است و برای تقویت استخوان ها مفید است و از پوکی استخوان ها پیشگیری می کند.
  • از افسردگی پیشگیری می کند و به دلیل داشتن سطح پایین سروتونین از بیماری های آلزایمر پیشگیری می کند.
  • منبع غنی از ویتامین B بوده و برای تقویت اعصاب مفید است و همچنین به دلیل داشتن نیاسین از اختلالات عصبی پیشگیری می کند
  • منبع خوبی از پلی فنولیک بوده و به دلیل داشتن اسید کوماریک خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد.
  • به دلیل داشتن کلسیم، چربی ها و کربوهیدرات ها برای تنظیم قند خون مفید است. و به دلیل داشتن اسید فولیک و آهن بوده و از کم خونی و بیماری های خونی پیشگیری می کند

تاثیر مصرف بادام زمینی قرمز بر لاغری

تاثیر مصرف بادام زمینی قرمز بر لاغری مصرف بادام زمینی برای زنان بارداربسیار مفید است و حاوی مقادیر زیادی ویتامین ها و مواد مغذی می باشد و به حفظ و سلامت زنان باردار کمک بالایی می کند. این ماده حاوی مقادیر زیادی فولات بوده و اسید فولیک بوده و به درمان کم خونی و بیماری های خونی کمک بالایی می کند. به طوری که زنان باردار می توانند با مصرف 100 گرم بادام زمینی 60 درصد فولات نورد تیاز بدنشون را تامین کنند. که این امر به افزایش رشد جنین کمک بالایی می کند. و از بروز مشکلات مادر زادی و اختلال رشد جنین پیشگیری می کند.

به دلیل داشتن آهن، کلسیم و امگا3 به رشد سلول های قرمز خون کمک کرده و همچنین برای تقویت استخوان های جنین بسیار مفید است. و باعث افزایش رشد سلول های مغزی جنین نیز می گردد. و اگر می خواهید که کودک باهوشی داشته باشید توصیه می کنیم که در دوران حاملگی از خوردن بادام زمینی غفلت نکنید.

حاوی مقادیر زیادی پتاسیم و منیزیم بوده و برای کنترل فشار خون مفید است و از بیماری های قلبی تا حد بالا پیشگیری می کند. منبع غنی از آهن و اسید فولیک بوده و برای درمان خستگی و بی حالی مفید است و به دلیل داشتن منگنز از دیابت تا حد بالایی پیشگیری می کند. به کاهش خطر بیماری های حساسیتی کمک کرده و برای درمان آسم و مشکلات تنفسی بسیار مفید است.

مرکز فروش بادام زمینی قرمز برشته

مرکز <a href=فروش بادام زمینی قرمز برشته” class=”img-responsive aligncenter”> مرکز فروش بادام برشته در لین راستا با مشتریابی و ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی به دست آورد. برای تهیه بادام قرمز پارس آباد می توانید از این مجموعه با کیفیت و مرغوبیت بالا اقدام کنید. توجه داشته باشید در صورت خرید عمده نیز می توان این کالا را زیر قیمت بازار تهیه نمود. این روش برای کسانی که با عرضه و تقاضای این اجناس در مقدار زیاد روبرو هستند بهترین شیوه خرید می باشد. در صورت امکان خرید مستقیم از تولید کننده نیز راه دیگری است که این اجناس را با قیمت و زیر نرخ بازار در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما