مرکز صادرات بادام زمینی درجه یک لاهیجان

مرکز صادرات بادام زمینی لاهیجان کجاست؟ همانطور که می دانید بادام زمینی های برداشت شده در ایران مربوط به استان های شمالی کشور می باشد چرا که خاک حاصلخیز و مرطوب این استان ها مناسب برای رشد هر چه بهتر و بیشتر بادام زمینی می باشد.

کیفیت بادام زمینی رشد یافته در لاهیجان بسیار بالا و ظاهر آن مطلوب می باشد. این امر در فروش و صادرات بادام زمینی بسیار موثر است و لاهیجان را تبدیل به یکی از شهرهای شمالی که مرکز صادرات بادام لاهیجان درجه یک می باشد نموده است.

مرکز صادرات بادام زمینی درجه یک لاهیجان

شناخت بهتر بادام زمینی لاهیجان

شناخت بهتر بادام زمینی لاهیجان

برای شناخت بهتر بادام زمینی لاهیجان با ما همراه باشید. بادام درجه یک لاهیجان دارای مشخصاتی است که در زیر به چند مورد از این ویژگی ها اشاره می نماییم:

  • بادام زمینی درون خاک رشد می کند و مانند هویج برگ خای آن بیرون از خاک و خود بادام و مغز درون آن داخل خاک رشد می یابد.
  • ساقه ی این گیاه بلند و با برگ هایی سبز و گل هایی زردرنگ می باشد.
  • بسیار خوش طعم و عطر و باکیفیت، با پوست قهوه ای مایل به قرمز رنگ می باشد.
  • به طور کلی تمام مراحل کاشت، رشد، برداشت آن در نیمه ی اول سال و اوایل مهرماه می باشد. کاشت آن در اردیبهشت، تا نیمه ی خرداد و برداشت آن از شهریور نا اوایل مهرماه ادامه دارد.

بادام زمینی لاهیجان چه مزایا سلامتی دارد؟

بادام زمینی لاهیجان چه مزایا سلامتی دارد؟ بادام زمینی لاهیجان خواص فراوانی دارد و استفاده مداوم و مناسب از آن می تواند در بهبود و حفظ سلامتی تان موثر باشد، البته به شرطی که در خوردن آن زیاده روی نکنید و اگر دچار بیماری هستید برایتان مضر نباشد، ما در ادامه این مقاله به چند مورد از مزایای بادام زمینی لاهیجان اشاره می کنیم:

  1. دارای مقدار زیادی پروتئین می باشد و می تواند پیشنهاد مناسب برای کسانی که به گوشت علاقه ندارند و یا کسانی که در رژیم هستند و همچنین کودکانی گوشت نمی خورند.
  2. موثر در تقویت و استحکام استخوان ها و اسکلت بدن
  3. دارای مقادیر زیادی ویتامین ها و املاح معدنی ضروری و مفید برای بدن
  4. سرشار از انرژی و غنی از آنتی اکسیدان
  5. آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی سبب تقویت پوست و زیبایی آن می شود.
  6. مناسب برای کاهش وزن به دلیل انواع ویتامین ها و مواد معدنی و چربی های غیر اشباع و مفید برای بدن، جایگزین خوبی برای غذاهای چرب و مضر
  7. تنظیم کننده قند خون بدن و پیشگیری از ابتلا به دیابت و کمک به درمان این بیماری
  8. تقویت حافظه و پیشگیری و کمک به بهبود آلزایمر
  9. تقویت مغز کودکان به دلیل وجود روغن و ویتامین های گروه A و E و املاح و مواد معدنی و مغذی
  10. تقویت سیستم ایمنی و دفاعی و مبازه با بیماری های عفونی و پیشگیری از ابتلا به آن.

خرید مستقیم بادام زمینی تازه لاهیجان

خرید مستقیم بادام زمینی تازه لاهیجان برای خرید مستقیم بادام زمینی تازه لاهیجان بهترین پیشنهاد خرید از تولیدکنندگان و فروشندگان عمده این محصول می باشد. احتمالا اگر سفر به شهرهای شمالی ایران داشته اید با این محصول آشنا شده اید. اگر قصد سفر به شمال دارید به شما پیشنهاد می کنیم به شهر لاهیجان سر بزنید و علاوه بر زیبایی ها و دیدنی های آن با محصولات ارگانیک آن از جمله بادام زمینی درجه یک آشنا شوید و با قیمت ارزان و به صورت عمده خریداری نمایید و از خواص بی شمار و طعم بی نظیر آن بهره مند گردید.

اما باید بگوییم که برای خرید بادام زمینی تازه لاهیجان لازم نیست حتما به شمال سفر کنید بلکه می توانید این مغزدانه خوشمزه را در سراسر کشور پیدا کنید. با مراجعه به عمده فروشی های انواع خوردنی ها و آجیل فروشی های بزرگ و گاها بعضی از فروشگاه های بزرگ به راحتی می توانید بادام زمینی درجه یک لاهیجان را با قیمت مناسب خریداری کنید و یا برای خرید بادام تازه لاهیجان از طریق اینترنت و فضای مجازی و پیدا کردن فروشندگان معتبر و قابل اطمینان، خریدی آسان و به صرفه را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما