قیمت انواع بادام زمینی مغان

بادام زمینی نوعی گیاه میوه ای است در سراسر دنیا قابل رشد و پرورش است اما بومی آن مربوط به قاره آمریکا است و از آنجا به همه دنیا گسترش یافته است. این محصول در کشور ما ابتدا در شمال کشور گسترش یافت و در آستان اشرفیه به چند هزار تن رسید اما سپس در اردبیل و مغان به شدت رواج پیدا کرد و به نقطه ای رسید که امروزه بادام زمینی مغان یکی از با کیفیت ترین انواع بادام زمینی در کشور محسوب می شود. قیمت انواع بادام زمینی مغان

طرز تهیه مغز بادام زمینی سوخاری

طرز تهیه مغز بادام زمینی سوخاری

بادام زمینی به دلیل وجود انواع ویتامین ها نظیر ویتامین B,C,E، انواع فیبرهای غذایی، چربی و مواد معدنی مورد نیاز بدن به شدت برای آدمی مفید است و خواص فوق العاده ای دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

● بادام زمینی کالری و چربی زیادی دارد و استفاده از آن برای افراد لاغر موجب افزایش وزن می شود و برعکس برای افراد چاق استفاده بیش از حد آن مضر است.

● استفاده از روغن بادام زمینی در هر هفته از ایجاد یبوست جلوگیری می کند‌. روغن بادام زمینی از نظر خواصی که دارد شبیه خواص روغن زیتون است.

● یکی از خواص بادام زمینی در تسهیل خون در رگ ها می باشد چون با خاصیتی که دارد موجب گشادشدن رگ ها می شود و مانع از بیماری هایی مانند سکته قلبی و مغزی می شود.

بادام زمینی به طرق مختلفی مصرف می شود یکی از روش هایی که بادام زمینی را خیلی خوشمزه و خوش طعم می کند سرخ کردن است که در ادامه طرز تهیه بادام زمینی سوخاری را توضیح می دهیم:

برای این کار ابتدا بادام زمینی ها در ظرفی ریخته و حرارت می دهیم در این صورت رنگ آن کمی تغییر می کند.

در ظرفی دیگر آب و نمک را مخلوط می کنیم و کمی به آن آب لیمو اضافه می کنیم و هم می زنیم. سپس آن را درون ظرف بادام زمینی ها می ریزیم و تا زمانی که آب آن بخار نشده آن را هم میزنیم پس از تمام شدن آب درون ظرف بادام زمینی سوخاری آماده است.

البته روش های دیگری هم وجود دارد مانند سوخاری کردن در مایکروویو که از این روش هم استفاده می شود.

معتبرترین فروشندگان بادام زمینی مغان

معتبرترین فروشندگان بادام زمینی مغان بادام زمینی ها انواع مختلفی دارند بادام زمینی روکش دار نوعی از این محصول است که در آن روکش بادام زمینی در آن حفظ شده است و به همین دلیل قیمت ارزان تری نسبت بادام زمینی طبیعی و بدون روکش دارد.

برای تهیه بادام زمینی مغان می توانید فروشگاه های خشکبار یا فروشگاه های فروش بادام زمینی با برند مغان خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما