خرید انواع بادام زمینی بسته ای

بادام زمینی بسته ای شکلی از محصول بادام زمینی است که بیشتر در سبد مصرفی خانوار قرار می‌گیرد. بادام زمینی مغذی با خواص بی شمار نسبت به آجیل‌های گران دیگر با قیمت مناسب و بیشتر در دسترس است. این آجیل خوش طعم و مقوی را می‌توان به شکل خام و بو داده، شور شده یا بی نمک، پوست کنده و یا با غلاف تهیه کرد.

خرید انواع بادام زمینی بسته ای

مناسب ترین بسته بندی برای بادام زمینی

مناسب ترین بسته بندی برای بادام زمینی

در بازار رقابتی امروز همه چیز در موفقیت نقش دارد. داشتن بسته بندی شکیل و مناسب می‌تواند به عنوان یکی از فاکتور های مهم فروش موفق مورد توجه قرار گیرد. بعد از کیفیت طعم و مزه‌ی محصول، بسته بندی دومین عاملی است که نقش بسزایی در تاثیر گذاری بر تصمیم مشتری دارد.

بسته بندی صحیح محصول باید طوری باشد که ماندگاری آن را افزایش داده و زمان بیشتری از سلامت و کیفیت مطلوب محتوای خود محافظت کند؛ محکم و غیر قابل نفوذ در مقابل رطوبت و هوا باشد، چشم گیر و چشم نواز بوده و در نگاه اول در قفسه‌ و در کنار محصولات مشابه انتخاب اول مشتری قرار گیرد.

باید توجه کرد که در راستای جذاب سازی بسته بندی محصول بادام زمینی، هزینه‌ی تمام شده‌ی آن هم باید برای عرضه کننده به صرفه باشد.

نکته‌ی دیگری که در این راستا اهمیت زیادی دارد جنس بسته بندی بادام زمینی است. جنس بسته بندی بادام زمینی را می‌توان از پلاستیک، ظروف شیشه‌ای، پوشش طلقی، قوطی ‌های فلزی، پاکت‌ های مقوایی، متالایزر یا انواع آلومینیومی انتخاب کرد.

نوع چاپ و تصاویر جذاب یا تعبیه‌ی پنجره‌ای برای مشاهده‌ی مستقیم آن توسط مشتری و کسب اطمینان از کیفیت محتوای بسته بندی، جذب محصول شده و آن را انتخاب و در سبد خرید خود قرار دهد.

سفارش انواع بادام زمینی بسته ای

<a href=سفارش انواع بادام زمینی بسته ای” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی در کشور ما در حجم بالا کشت و تولید می‌شود، ماده‌ی اولیه‌ی تولید مواد غذایی در کارخانجات زیادی است و در اشکال مختلفی عرضه می‌شود. کشور های زیادی هم هستند که خواستار محصول با کیفیت صادر شده‌ی کشورمان هستند. می‌توان بادام زمینی شرکتی را در طعم های مختلفی اعم از نمکی، سرکه‌ای، کچاپ، فلفلی، لیمویی، پیاز جعفری، دودی، پنیری و در طعم ‌ها و بسته بندی‌ های خلاقانه‌ی دیگر مناسب با ذائقه‌ی مصرف کننده عرضه کرد.

بادام زمینی مزه دار شده برای مصرف خانوار با اقبال بیشتری مواجه است. و حتی می‌توان جدا از صادرات فله‌ای این محصول، در بسته بندی های مزه دار شده هم بازاریابی و صادر کرد. اشکال مختلف تقاضای بادام زمینی از آجیلی گرفته تا مصارف کارخانه ‌های تولید مواد غذایی، می‌تواند مورد توجه دست اندرکاران تجارت این محصول و موفقیت در این امر گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما