مرکز پخش بادام زمینی خام کیلویی

بادام زمینی خام یکی از مهم‌ترین محصولات شمال کشور و آستانه اشرفیه است.که از آجیل های پر طرفدار در ایران می باشد چرا که همه به خواص بی نظیر آن پی برده اند و می دانند که مصرف به اندازه بادام زمینی خام چقدر برای بدن مفید و ضروری است. آستانه اشرفیه قطب مهم تولید بادام زمینی های خام مرغوب است که به سرتاسر کشور این محصول را عرضه می‌کند.

بادام زمینی بسیار خوش طعم است دوست داران این آجیل می دانند بادام زمینی مرغوب را باید از کجا تهیه کرد.بادام زمینی مرغوب را می توان در بسته بندی های بهداشتی و مطمئن در هر فروشگاه و سوپر مارکتی تهیه کرد تا مشتاقان این آجیل پر خاصیت همیشه در دسترس داشته باشند.

مرکز پخش بادام زمینی خام کیلویی

از خواص بادام زمینی خام چه می دانید؟

از خواص بادام زمینی خام چه می دانید؟

مطمئنا همه می دانیم که بادام رمینی چه خواص بینظری دارد. ازجمله خواص بادام زمینی خام می توان به سرشار از آهن بودن آن اشاره کرد. کلسیم موجود مانع پوکی استخوان می شود. منیزیم. فسفر و انواع ویتامین‌های a و e داردو همچنین بسیار برای پوست و مو مناسب است زیرا باعث سفتی پوست و رویش مو می‌شود ویتامین c و آنتی‌اکسیدان.دارد . همینطور خوردن مداوم آن باعث می‌شود تا بیماری‌های قلبی به شدت کاهش یابد.

از دیگر خواص بادام زمینی این است که به کاهش وزن کمک میکند. چرا که باعث کاهش اشتها و احساس سیری می‌شود سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. در هضم بهتر غذا کمک می‌کند از پیری پوست پیشگیری می‌کند.و همین طور پاک کننده بدن از سموم مضر است. بادام زمینی را حتی میتوان به عنوان یک وعده غذای مصرف کرد چون بسیار پر انرژی است.

موارد کاربرد بادام زمینی خام

موارد کاربرد بادام زمینی خام

بادام زمینی علاوه بر مصرف خوراکی که دارد. کاربردهای بسیار زیاد دیگری هم دارد از روغن آن می‌توان در تولید کرم‌ها و پمادها و تهیه لوازم آرایشی مرغوب استفاده کرد و آسیاب شده که بادام زمینی خام برای تهیه کره بادام زمینی که بسیار خوشمزه و پرطرفدار است استفاده می شود در صنعت شیرینی پزی نیز بادام زمینی بسیار پر کاربرد است.

همین طور بادام زمینی در صنعت روغن سازی ، چرم لباس ، جلادهنده‌های لوازم منزل ،و… از روغن بادام زمینی تهیه می‌شود. همچنین بسیاری از لوازم آرایشی حاوی روغن بادام زمینی و مشتقات آن می‌باشند.

روغن بادام زمینی تولید شده بسیار پر کاربرد است می توان این رو ثغن رو بر پوست کف سر ماساژ داد تا باعث رویش مجدد مو شود.برای پوست صورت ودست هم خوب است زخم های قدیمی را ترمیم میکند.البته باید در نظر داشت که همه افراد نمی توانند از بادام زمینی استفاده کنند چرا که برخی افراد به بادام زمینی به شدت حساسیت دارند.تا جای که باعث مرگ آنها می شود.

خرید مستقیم بادام زمینی خام مرغوب

خرید مستقیم بادام زمینی خام مرغوب خرید بادام مرغوب فقط در شمال کشور تهیه می‌شود. شهر آستانه اشرفیه بادام زمینی های با کیفیت خود را به کارخانجات و کارگاه های بسته بندی عرضه می کند. در شهر آستانه اشرفیه بادام زمینی پس از تولید و برداشت به صورت مستقیم وارد بازار مصرف می‌شود البته اگر خرید بادام زمینی به دست دلالان نیافتد می‌توان با قیمت مناسب در سبد خانوار قرار گیرد.

پخش بادام زمینی توسط عرضه‌کنندگان این محصول در سرتاسر کشور به صورت بسته های یک کیلویی و چند کیلویی باعث میشود که تمام کشور از این محصول بسیار سودمند استفاده کنند.

پخش بادام کیلویی معمولاً به صورت عمده از تولیدکننده به بازارهای کوچک و بسته بندی آن به بسته های کوچک در فروشگاهای و مغازه ها و سوپرمارکت ها باعث می شود که محصول به خوبی در کل کشور عرضه گردد.

بادام زمینی مرغوب باعث می شود تا بازار آجیل رونق بگیرد استفاده نکردن از آجیل های بی کیفیت در بازار جمع آوری آن باعث می شود بادام زمینی مرغوب با قیمت مناسب عرضه گردد. همینطور می توان در صادرات نیز از بادام زمینی استفاده کرد زیرا بادام زمینی ایران برای صادرات به کشور هایی دیگر بسیار ارز آور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما