عرضه کنندگان بادام زمینی طعم دار بسته بندی

بادام زمینی یکی از آجیل های پرطرفدار و خوش طعم می باشد که در انواع طعم و مزه های مختلف تولید و عرضه می شود و از فروش بالایی برخوردار می باشد. این روزها عرضه کنندگان بادام زمینی طعم دار بسته بندی این محصول را به شیوه های مختلف و به صورت کلی و یا جزیی به مشتریان ارائه می کنند و با توجه به کیفیت عالی استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

عرضه کنندگان بادام زمینی طعم دار بسته بندی

آشنایی با بادام زمینی کبابی

آشنایی با بادام زمینی کبابی

بادام زمینی دارای نمونه های متنوعی از جمله خام، طعم دار، کبابی، تنوری، غلاف دار و …. می باشد و یکی از انواع پرفروش آن بادام زمینی کبابی است که در شرکت های تولید کننده معتبر با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود، این تولید کننده ها از بادام زمینی های درجه یک برای کبابی کردن بهره می برند.

ابتدا بوسیله دستگاه اتوماتیک سورتینگ عملیات پاکسازی و جداسازی ضایعات از آن انجام می‌ شود و سپس با بهره وری از دستگاه های مخصوص به بهترین شکل کبابی و طعم دار می شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های شکیل و استاندارد در وزن های مختلف راهی بازار فروش می گردد.

بادام زمینی کبابی دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع املاح معدنی و ویتامین های مفید همچنین فیبر و آنتی اکسیدان می باشد، مصرف متعادل و به اندازه آن در رژیم غذایی روزانه باعث برطرف شدن مشکلات قلبی و عروقی می شود همچنین در کاهش کلسترول بالای خون مؤثر می باشد و قند خون را کنترل می کند.

قیمت انواع بادام زمینی طعم دار بسته بندی

قیمت انواع بادام زمینی طعم دار بسته بندی قیمت انواع بادام زمینی مزه دار بسته بندی به عوامل متعددی وابسته است که از مهمترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کیفیت و نوع بسته بندی این محصول
  • ویژگی های ظاهری آن
  • روش فرآوری و طعم دار شدن
  • داخلی و یا وارداتی بودن
  • روش خرید و فروش
  • برند و شرکت تولید کننده
  • نوسانات اقتصادی موجود در بازار

قیمت انواع بادام زمینی در خرید های عمده و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها ارزان و مناسب تر است و این روزها اکثر مشتریان این نوع خرید را انتخاب می کنند. در حال حاضر انواع بادام زمینی ایرانی و خارجی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از نظر قیمت و کیفیت با هم فرق دارند و نوع وارداتی آن با توجه به تغییرات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد.

بادام زمینی خارجی معمولا از کشورهای آسیایی و با آفریقایی مانند چین، هند، مالزی، مصر و …. وارد کشور می شود که به دلیل خوشمزه بودن و کیفیت درجه یک بسیاری از کارخانه های تولید کننده کره بادام زمینی از خریداران عمده این محصول می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما