مرکز صادرات بادام زمینی شمال

مرکز صادرات بادام زمینی شمال در این راستا با صادرات محصولی باکیفیت توانسته به ارز آوری کشور کمک کند و باعث رونق اقتصادی کشور شده است. صادرات بادام زمینی به کشور های اروپایی و آسیایی همچون عراق، عربستان و آفریقا با استقبال خوبی روبه رو می باشد، ظرفیت صادرات بادام زمینی شمال ایران بسیار بالا بوده و لازم است تجار و صادرکنندگان ایرانی در این زمینه برنامه ریزی کنند.

مرکز صادرات بادام زمینی شمال

شمال ایران مرکز تولید بادام زمینی

شمال ایران مرکز تولید بادام زمینی

شمال ایران بزرگترین منطقه ی کشت بادام زمینی شناخته شده است، بادام زمینی شمال نسبت به بادام زمینی خارجی طعم بهتری دارد و از فروش خوبی برخوردار می باشد. بیشترین میزان کشت بادام زمینی در شمال کشور می باشد

مردم شمال ایران را با بادام زمینی اش می شناسند و می شود گفت ۸۰ درصد از سهم تولید بادام زمینی ایران را به خود اختصاص داده است و در شمال بادام زمینی بصورت پیله های تر از کشاورزان خریداری می شود و سپس به کارخانه ارسال می گرد و پس از طی مراحل مختلف محصول به وسیله موادی مانند نمک برشته و فرآوری می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

بادام زمینی بسیار پر خاصیت است و حاوی مقادیر زیادی پروتئین، ویتامین A,C,B و همچنین دارای آنتی اکسیدان، فسفر، منیزیم، پتاسیم، روی و کلسیم است. برای درمان اگزما، پسوزیایس مفید است و خاصیت ضد التهابی دارد و از اگزما و پسوریازیس جلوگیری می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از ویتامین E بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری می کند و باعث پاکسازی پوست و رفع آکنه و جوشهای صورت می شود.
  • تقویت کننده طحال و ریه می باشد و به تنظیم کلسترول خون کمک می کند
  • منبع خوبی از ویتامین C و آنتی اکسیدان بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و همچنین با کلاژن سازی پوست از بروز چین و چروک صورت پیشگیری می کند.

شرکت پخش انواع بادام زمینی شمال

شرکت پخش انواع بادام زمینی شمال شرکت پخش بادام زمینی ایرانی به روش های گوناگونی در سراسر کشور فعالیت می کند. این مجموعه در زمینه پخش و فروش انواع بادام زمینی فله ای در حال فعالیت می باشد، تولید بادام زمینی در آستانه اشرفیه در حد بالایی قرار دارد و بزرگ ترین تولید کننده بادام زمینی در جهان است و با تولید کنندگان بزرگ جهان در حال رقابت می باشد.

در حال حاضر ایران در تولید بادام زمینی در جهان رتبه اول دارد برای ازدست ندادن سهم ایران در تجارت این محصول، باید کشاورزان، تجار وسازمان های مرتبط با تجارت خارجی تلاش خود را در حوزه کمی و کیفی و بازاریابی افزایش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما