فروش کلی بادام زمینی پرک

بادام زمینی یکی از آجیل های پرطرفدار و خوشمزه می باشد که به صورت خام و یا بوداده مورد استفاده قرار می‌ گیرد و با توجه به خواص فراوان از فروش بالایی برخوردار است. این روزها فروش کلی بادام زمینی پرک به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد که به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

فروش کلی بادام زمینی پرک

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی چگونه است؟ میلک شیک یکی از نوشیدنی های خنک و غلیظ می باشد که در فصل تابستان استفاده زیادی دارد و بسیار مغذی و خوشمزه است. این محصول با موادی مانند بستنی، کره بادام زمینی و شیر همچنین بادام زمینی و سس کاکائو برای تزیین تهیه می شود.

برای تهیه میلک شیک ابتدا بستنی، کره و شیر را در مخلوط کن ریخته تا خوب با هم میکس شوند و بافتی یکدست و نرم به دست آید و آن را در لیوان با اندازه مناسب‌ ریخته و با سس کاکائو و بادام زمینی خرد شده تزیین کنید‌.

این محصول را می توان به عنوان میان وعده و یا دسر سرو نمود و کالری و انرژی خوبی به بدن می رساند و برای کودکان بسیار مفید می باشد. این نوشیدنی به آسانی و در سریع ترین زمان آماده می شود و امروزه در کافی شاپ ها و رستوران ها و …‌‌برای پذیرایی مهمانان ها مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به لذیذ و خوش طعم بودن طرفداران زیادی دارد.

عرضه کنندگان انواع بادام زمینی پرک

عرضه کنندگان انواع بادام زمینی پرک در حال حاضر بازار عرضه و فروش انواع بادام زمینی تازه پرک به دلیل طعم و مزه عالی بسیار پررونق می باشد و مشتریان بسیاری دارد که بسیاری‌ از آنها این محصول را به شکل عمده تهیه می کنند. یکی از معتبرترین عرضه کنندکان انواع بادام زمینی خام و پرک با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک همین شرکت می باشد.

این مرکز شرایط و امکانات آسانی را فراهم نموده است تا مشتری بتواند به راحتی محصول دلخواه را در کوتاه ترین زمان انتخاب و خریداری نماید و پس از ثبت سفارش محصول در زمان تعیین شده به آدرس مشتری ارسال خواهد شد و صرفه جویی خوبی در هزینه انجام می شود.

امروزه انواع بادام زمینی با برندهای ایرانی و خارجی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت، قیمت و ویژگی های ظاهری با هم متفاوت می باشند. بادام زمینی داخلی در استان‌ های شمالی کشور کشت و پرورش می یابد و به صورت خام، پوست کنده، تفت داده، طعم دار، پرک شده و …. تولید و عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما