کارخانه تولید بادام زمینی برشته بسته بندی دشت مغان

بادام زمینی ها جزو آجیل هایی هستند که به دو صورت خام و برشته شده در کشور تولید می‌ شود و بیشترین میزان خرید و فروش این محصول در نوع برشته شده دیده می شود. کارخانه تولید بادام زمینی برشته دشت مغان بسته بندی توانسته است با استفاده از بهترین بادام زمینی های تولید شده در دشت مغان این محصولات را به شکلی استاندارد و بهداشتی تولید و سپس به فروش برساند.

کارخانه تولید بادام زمینی برشته بسته بندی دشت مغان

بررسی کیفیت بادام زمینی برشته دشت مغان

بررسی کیفیت بادام زمینی برشته دشت مغان

کیفیت بادام زمینی برشته دشت مغان به شدت بالا بوده و در ادامه مطلب به بررسی کیفیت آن پرداخته می شود؛

  1. یکی از خصوصیاتی که باعث می ‌شود تا بتوان گفت این نوع بادام زمینی ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند این است که پوسته قرمز رنگ آن ها به راحتی از آن جدا می شود و به هیچ وجه به سفیده بادام زمینی نچسبیده است، گفته می شود که هر چقدر مدت زمان برشته شدن آن بیشتر باشد به همان میزان پوسته آن نیز آسان تر جدا خواهد شد.
  2. همچنین بادام زمینی های که دشت مغان شور و برشته شده‌اند نسبتا کرمی رنگ بوده و به هیچ وجه دارای قسمت های قهوه ای شده و سوخته نیست و این نشان می دهد که مراحل فرآوری و تولید آن به شکلی کاملاً استاندارد و مناسب انجام شده و محصول مورد نظر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  3. طعم بسیار خوب و مطلوبی دارند و طعم خود بادام زمینی را داده و هر چه از مدت زمان تولید آن گذشته باشد، ممکن است که طعم آن نیز اندکی تغییر کند و از این نظر می‌توان تازه ترین نوع آن را شناسایی کرد. همچنین بهترین بادام زمینی ها بسیار ترد بوده و به هیچ وجه سفت نیستنو که باعث می شود جویدن آن آسان‌تر شود.

بادام زمینی برشته دشت مغان منبع خوب پروتئین

بادام زمینی برشته دشت مغان منبع خوب پروتئین بادام زمینی یکی از معدود آجیل هایی است که میزان بسیار بالایی پروتئین در خود دارد و پروتئین های بادام زمینی از نوع گیاهی بوده و با مصرف آن می ‌توان از خواص و فواید این محصول بهره مند شد؛

  1. در هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی حدود ۲۵ الی ۳۰ گرم پروتئین وجود دارد که میزان بسیار بالایی بوده و افرادی که دارای رژیم های غذایی هستند با گنجاندن این آجیل برنامه غذای خود می توانند حس سیری اسجاد کنند و به این ترتیب با کاهش پرخوری و اشتها افراد به راحتی لاغر خواهند شد.
  2. پروتئین های این نوع بادام زمینی برای دستگاه گوارش بسیار سودمند بوده و با مصرف آن می‌ توان بسیاری از مشکلات شایع مانند یبوست را درمان کرد، چرا که وجود چربی در مواد غذایی باعث می شود که مدفوع نرم و روان شده و به این ترتیب از یبوست و به دنبال آن هموروئید جلوگیری گردد.
  3. در یک تحقیق مشخص شده است که پروتئین های بادام زمینی برشته شده می ‌تواند در درمان کیست تخمدان که این روز ها در بسیاری از بانوان بسیار شایع شده است، تاثیر گذار باشد به طوری که کیستدهای ریز را از بین برده و باعث می ‌شود که تخمدان کاملاً پاک شود.

فروشگاه بادام زمینی برشته دشت مغان

فروشگاه بادام زمینی برشته دشت مغان فروشگاه بادام زمینی بسته بندی برشته دشت مغان انواعی از این محصول را که درجه کیفیت بسیار بالایی دارند و به نحوی است که حتی به کشورهای متقاضی صادر می شوند در مقدار های گرمی و کیلویی به فروش می ‌رساند و این روز ها فروش بادام دشت مغان بسیار افزایش یافته است و مشتریان از آن استقبال می کنند.

در این فروشگاه بعد از تولید بادام برشته به شکل مستقیم این محصول به دست مشتریان می رسد و با توجه به این موضوع که واسطه ها از میان تولید کننده و خریدار حذف می گردد، قیمت آن نیز بسیار مناسب شده و می‌ توان بهترین بادام زمینی تولید شده در کشور را به قیمتی مقرون به صرفه از طریق این فروشگاه تهیه کرد که ثبت سفارش از همین سایت صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما