پخش کننده بهترین بادام زمینی تنوری صادراتی

بادام زمینی از آجیل‌های پرمصرف است. با توجه به مرغوبیت بالای بادام زمینی ایرانی صادرات آن به سایر کشورها صورت می‌گیرد. این محصولِ خوش خوراک در بسته بندی‌های مختلف به صورت عمده به فروش می‌رسد به طوری که بادام زمینی 9 کیلویی نیز به بازار عرضه شده است.

اگر به دنبال میان وعده‌ای سالم و مغذی هستید و طعم و مزه میان وعده انتخابی‌ نیز برایتان اهمیت دارد، بدون شک بادام زمینی بهترین انتخاب و بهترین گزینه برای شما خواهد بود. بادام دارای انواع متفاوت هندی، درختی و زمینی است که هر کدام طعم منحصر به فرد خود را دارند اما آن که از دیگران برتر و خوش طعم تر است تنها و تنها بادام زمینی است.

بادام زمینی از جمله مغزهای مفید برای سلامتی است که دارای مقدار زیادی ویتامین و املاح طبیعی است و کشور ایران نیز از برترین ها در زمینه بادام زمینی صادراتی به کشورهای دیگر است. پس اگر قصد انتخاب میان وعده‌ای لذیذ و جذاب را دارید همراه‌مان باشید تا با خواص بی نظیر این مغزهای کوچک و لذیذ نیز آشنا شوید.

پخش کننده بهترین بادام زمینی تنوری صادراتی

ویژگی بارز بادام زمینی تنوری چیست؟

ویژگی بارز بادام زمینی تنوری چیست؟

به طور کلی بادام زمینی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع رقم به نام‌های بادام زمینی آستانه اشرفیه، خراسانی، گیلان، چینی و … است که یکی از بهترین انواع بادام زمینی صادراتی ایرانی نوعی است که از آستانه اشرفیه برداشت می‌شود. معیارهای اصلی در مرغوبیت بادام زمینی اندازه، میزان کره یا روغن، طعم و مزه و ارزش غذایی آن است که این مورد تنها از طریق آنالیز آزمایشگاهی دانه حاصل می‌آید. بادام زمینی آستانه اشرفیه از نظر اندازه از انواع دیگر درشت‌تر بوده و از نظر مزه نیز بسیار مطلوب بوده و روغنی‌تر از ارقام دیگر بوده.

البته به غیر از شهرستان آستانه اشرفیه سایر شهرهای شمالی مثل رشت، آستارا و رودبار نیز در زمینه تولید و کاشت بادام زمینی فعالیت دارند که در کل بهترین نوع این دانه مغذی به این شهرها برمی‌گردد. از دیگر شهرهایی که به تولید این آجیل پرمصرف می‌پردازد شهرستان پارس آباد مغان واقع در استان اردبیل است که از نظر کیفیت محصول تقریباً با شهرهای شمالی برابری می‌کند. از آنجایی که مصرف بادام زمینی چه در زمینه آجیلی و تزئینات کیک و شیرینی و چه در مصرف کره بادام زمینی نیاز زیادی است میزان سطح کشت شهرهای ایران پاسخگوی نیاز بازار نیست و به همین دلیل واردات بادام زمینی از کشور چین و هند نیز صورت می‌گیرد.

کیفیت انواع خارجی این محصول پایین‌تر از نوع ایرانی آن است و از دلایل آن روغن کمتر و ارزش غذایی پایین‌تر اما از نظر قیمت بسیار پایین‌تر از نوع ایرانی آن است. البته به دلیل تخصصی‌تر بودن دستگاه‌ها و تجهیزات کشورهایی مثل چین جداسازی و یکدستی دانه‌ها منجر به بازار پسندی بیشتر این محصولات شده به طوری که در اغلب فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که بادام زمینی‌های با طعم‌های مختلف عرضه می‌شوند از این نوع بادام زمینی استفاده شده است.

علت محبوبیت بادام زمینی تنوری

علت محبوبیت بادام زمینی تنوری بسیاری از فروشگاه و کارخانه ها در زمینه فروش بادام زمینی فعالیت دارند، که این محصول را با قیمت های متفاوت و گاها بسیار بالا به مصرف کننده عرضه می کنند که گاهی این محصولات کیفیت مقبول و مناسبی نیز ندارند. ما یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان بادام زمینی مرغوب ایرانی هستیم. اگر قیمت مناسب، کیفیت بالا، تازه بودن بادام زمینی، طعم مطلوب و دلچسب برایتان اهمیت دارد بهترین گزینه برای خرید محصول هستیم.

گاهی برخی خریداران گمان می‌کنند که قیمت بادام زمینی در تعیین کیفیت و مرغوبیت این محصول تاثیرگذار بوده و هزینه های بالایی را صرف خرید بادام زمینی می‌کنند. ما بادام زمینی هایی با کیفیت بالا و خوش طعم را با فروس بدون واسطه با قیمت هایی باور نکردنی و مقرون به صرفه در بازار های داخلی و خارجی عرضه می‌کنیم که طرفداران بسیاری را به سوی خود نیز جذب کرده است. اگر شما هم به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و برای زیبایی پوست و مو و سلامت اندام های حیاتی مانند قلب و کبدتان ارزش قائلید و اگر در جستجوی طعمی جدید و نو اما خوشمزه و بی نظیر هستید بادام زمینی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

توزیع انبوه بادام زمینی تنوری صادراتی

توزیع انبوه بادام زمینی تنوری صادراتی از آنجا که مرغوبیت بادام زمینی تنوری در جهان شناخته شده است و نه تنها در ایران محبوبیت دارد بلکه این محصول به کشورهایی مانند روسیه، ارمنستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات می‌شود. از بازارهای هدف در خارج از کشور و حتی اروپا فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‎باشد و بنابراین برای پاسخگویی به این بازار که برای کشورمان ارز آور نیز هست بادام زمینی به صورت 9 کیلوگرمی و انبوه تولید می‌شود.

بادام زمینی دارای خواص بیشماری بوده و کاربردهای فراوانی را در زمینه های متفاوت پزشکی و درمانی، زیبایی و مراقب از پوست و مو، آشپزی و شیرینی پزی و حتی تعداد بیشماری از صنایع دارد. خواص بیشمار بادام زمینی مانند جلوگیری از دیابت، چاقی، بیماری های قلبی و عروقی و حتی الزایمر یا خواص بی نظیر آن در جلوگیری از ریزش مو یا پیری پوست سبب شده تا تقاضای گسترده تری نسبت به گذشته برای خرید این محصول در بازار به وجود آید.

ایران که یکی از برترین ها در زمینه تولید و صادرات بادام زمینی خوش طعم است سالانه هزاران تن بادام زمینی مرغوب را کشت و روانه بازار های داخلی و خارجی می کند. ما نیز ازعلاوه بره توزیع بادام زمینی های شیرین و بی رقیب در طعم و مزه در بازارهای داخلی از صادرکنندگان بادام زمینی در بازارهای خارجی با قیمتی بسیار مناسب و کمتر از رقبا دیگر بوده و هر ساله مقدار زیادی بادام زمینی را به کشورهای اروپایی و سایر کشورهای اسیایی صادرکرده و به علت مرغوبیت و اصیل بودن محصولات صادراتی طرفداران و خریداران بسیاری به خود جذب کرده ایم.

عمده فروشی بادام زمینی تنوری صادراتی

عمده فروشی بادام زمینی تنوری صادراتی قیمت بادام زمینی صادراتی که از نوع آستانه اشرفیه می‌باشد هر کیلوگرم 140 هزار تومان می‌باشد که در کارتن‌های 9 کیلوگرمی قیمتی در حدود یک میلیون و دویست و شصت هزار تومان در تاریخ نگارش براورد شده است البته این قیمت بدون هیچ تخفیفی است که برخی از سایت‌ها بسته به میزان سفارش مشتری تخفیف‌های خوبی قائل می‌شوند.

فروشگاه عرضه بادام زمینی صادراتی در واقع به عرضه و پخش کره درجه یک بادام زمینی می‌پردازد و از طریق فروش آنها به مشتریان ایرانی و همچنین مشتریان خارجی درآمدهای فوق العاده به دست می‌آورد و عرضه کره های بادام زمینی درجه یک و ممتاز صادراتی در کشورهای خارجی و کشورهای همسایه انجام می‌شود و آنها طرفدار این محصول شده و آنها را به صورت عمده از فروشگاه معتبر ما خریداری خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما