مرکز پخش بادام زمینی مرغوب

حرف بادام زمینی مرغوب که به میان می آید، طرفدارانش دست و پای خود را گم می کنند. این خشکبار بسیار خوشمزه با بوی معطری که دارد بسیاری را شیفته ی خود کرده است.گفتنی است که بادام زمینی حاصل یک گیاه روغنی است و جالب است بدانید کشت بادام زمینی در انزلی، آبکنار و آستان اشرفیه، گرگان، دزفول و جیرفت انجام می شود. فروش عمده بادام زمینی صادراتی ایران نیز اکثرا در همین شهرها صورت می گیرد.

مرکز پخش بادام زمینی مرغوب

بارزترین مشخصات بادام زمینی ممتاز

بارزترین مشخصات بادام زمینی ممتاز

استفاده از بادام زمینی ارگانیک و تازه خواص و فواید بسیاری همسان با گردو و بادام را دارد. در اینجا می خواهیم بیشتر به خواص بادام زمینی صادراتی ایران پی ببریم. اگر دوست دارید که به ضعف اعصاب، ویروس، قارچ و یا بیماری های قلبی مبتلا نشوید بادام زمینی را در برنامه ی غذایی خود بگنجانید. در ضمن اگر فراموشی های کوچکی دارید و یا می خواهید به بیماری آلزایمر مبتلا نشوید توصیه می کنیم از بادام زمینی استفاده کنید. بهتر است بادام زمینی را استفاده کرده تا از شما در برابر ابتلا به افسردگی محافظت کند.

همچنین به دلیل مقدار زیادی کلسیم و آهنی که دارد برای استحکام استخوان ها عالی عمل می کند. شگفت زده خواهید شده اگر بدانید که بادام زمینی به دلیل تسهیل خون رسانی به تمام بدن از گرفتگی رگ ها و سکته جلوگیری می کند. سرشار از پروتئین می باشد و گفتنی است که چربی موجود در بادام زمینی کلسترول خوب خون را بالا می برد.

فروش انواع بادام زمینی مرغوب

فروش انواع بادام زمینی مرغوب در بحث صادرات این محصول باید گفت که صادرات بادام زمینی بسته بندی به روسیه صورت می گیرد. در حال حاضر ایران و روسیه از کشورهایی هستند که در این زمینه رابطه ی خوبی دارند. کشور روسیه به دلیل اینکه یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپا به شمار می رود گزینه ی مناسبی برای صادرات می باشد. عمده فروشان و توزیع کنندگان بادام زمینی ایران علاوه بر اینکه در داخل کشور فعالیت دارند علاقه ی زیادی به بحث صادرات نیز دارند.

این افراد می توانند با گرفتن مشاوره از متخصصین باتجربه ی این راه، از طریق قانونی اقدام به صادرات کنند. در بازار ایران این محصول به صورت فله و یا در بسته بندی، به صورت مغز و یا با پوسته به فروش می رسد که در هر کدام از این موارد قیمت متفاوت است. همچنین شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر این محصول را در وزن و بسته بندی های متفاوت خریداری کنید. البته این نکته را باید گفت که خرید این محصول به صورت فله و یا عمده قیمت به صرفه ترین خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما