مرکز صادرات بادام زمینی شور اعلا

بادام یک میوه ی درختی هسته دار است که یک لایه ی سخت از مغز آن محافظت می کند بادام ها انواع مختلفی دارد یکی از انواع بادام ها بادام زمینی است.

بادام زمینی که نام دیگر آن پسته شامی می باشد یک درخت چه ی یک ساله است که ارتفاع آن به بیست تا پنجاه سانت می رسد همان طور که از نامش پیداست میوه ی بادام زمینی در خاک رشد می کند.

بادام زمینی شور اعلا همان بادام زمینی خام است که در نمک تفت داده شده است.

مرکز صادرات بادام زمینی شور اعلا

خواص فوق العاده بادام زمینی شور

خواص فوق العاده بادام زمینی شور

بادام زمینی یکی از مغز های خوش مزه و پر طرفدار است که خواص شگفت انگیز بسیاری دارد.

از جمله فواید بادام زمینی برای سلامت پوست و بدن عبارت است از درمان اگزما و پسوریازیس درمان جوش های صورت و آکنه باعث تقویت طحال و ریه می شود پوست صورت را جوان و شاداب می کند آفتاب سوختگی ها را درمان می کند برای تقویت و رشد مو مفید است.

بادام زمینی در جریان لاغری و کاهش وزن بسیار کار آمد است قند خون بالا و دیابت را درمان می کند هم چنین کبد چرب را درمان می کند برای درمان سرما خوردگی مناسب است برای ورزشکاران و بدنسازان بسیار مفید است یبوست را درمان می کند چربی خون را درمان می کند.

در بهبود و درمان افسردگی مناسب است در درمان سرطان کار آمد است در درمان آلزایمر مفید است باعث تقویت و استحکام استخوان ها می شود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

بادام زمینی نمکی از ترکیب بادام زمینی خام با آب و نمک با حرارت دادن روی شعله گاز در ماهیتابه تهیه می شود.

بادام زمینی عوارض احتمالی نیز دارد که در اثر استفاده ی بیش از حد از آن به وجود می آید از جمله ایجاد حساسیت در برخی افراد احتمال بروز سرطان کبد به دلیل وجود سم قارچی در بادام زمینی و این که از رشد کودکان جلو گیری می کند و برای افراد دیابتی و دارای قند خون بالا مصرف زیاد آن خوب نیست چون نیزان قند خون را افزایش می دهد.

عرضه کنندگان بادام زمینی شور اعلا

عرضه کنندگان بادام زمینی شور اعلا عرضه کنندگان بادام زمینی و همه ی فراورده های آن از جمله بادام زمینی شور بادام زمینی بو داده کره ی بادام زمینی و غیره تمام تلاش خود را می کنند تا در رقابت با حریفان خود بهترین و با کیفیت ترین محصول ها را ارائه دهند.

با توجه به فواید بسیار بادام زمینی توصیه میشود افرادی که به این دانه ی آجیلی حساسیت ندارند روزانه به مقدار کم و اندازه این ماده ی خوراکی با ارزش تغذیه ای بالا مصرف شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما