قیمت کارخانه ای بادام زمینی درشت نمکی صادراتی

بادام زمینی نمکی صادراتی مغزی ترد و خوشمزه بوده که به روش سنتی و صنعتی بو داده و طعم دار می شود. این محصول از هسته ای نازک تشکیل شده که شما می توانید با شکستن آن از این آجیل خوش طعم استفاده کنید. قیمت بادام زمینی که توسط کارخانه و به صورت مستقیم به بازار عرضه می شود به مراتب مناسب تر از نمونه هایی است که توسط فروشگاه ارائه می گردد به همین دلیل بیشتر مشتریان به این شیوه عرضه گرایش پیدا کرده اند.

قیمت کارخانه ای <a href=

بادام زمینی درشت نمکی صادراتی” class=”img-responsive aligncenter”>

بسته بندی مناسب بادام زمینی نمکی صادراتی

بسته بندی مناسب بادام زمینی نمکی صادراتی

بادام نمکی صادراتی دارای بسته بندی پلمپ و بهداشتی و در عین حال شکیل و زیبا بوده که می تواند نظر مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به خوبی جلب کند. این بسته ها امروزه بیشتر به روش سنتی و توسط دستگاه های پیشرفته اتوماتیک آماده می شکند به طوری که بادام طعم دار شده ابتدا وزن کشی می شود و سپس درون بسته بندی هایی که دارای تاریخ تولید و انقضا و همچنین آرم بهداشت هستند قرار می گیرد.

بسته بندی مناسب باعث شده تا هم حمل و نقل آسان تری داشته باشد و هم اینکه آلودگی های محیطی و گرد و غبار نتواند به آن نفوذ کند. هر بسته وزن و نرخ مختص به خود را دارد ‌که روی آن درج شده است و مشتری می تواند با دیدن قیمت ها بر اساس بودجه ای که دارد به راحتی خرید خود را انجام دهد که این خود باعث رونق گرفتن بیشتر بازار شده است.

استفاده از نمک برای طعم دار کردن بادام باعث شده تا هم مزه خوبی پیدا کند و هم اینکه داخل بسته ماندگاری بیشتری داشته باشد که در این صورت شما می توانيد در هر زمانی با همان کیفیت و عطر و طعم اولیه از آن استفاده کنید.

روش تشخیص بادام زمینی نمکی صادراتی باکیفیت

روش تشخیص بادام زمینی نمکی صادراتی باکیفیت روش تشخیص بادام زمینی نمکی صادراتی با کیفیت بسیار ساده بوده و شما می توانید از سایز درشت و همچنین عطر و طعم و تازه بودن به راحتی آن را تشخیص دهید. در زیر به صورت مختصر به دیگر روش های تشخیص اشاره می کنیم:

  • ساده ترین راه توجه به رنگ محصول است که به صورت کرمی و روشن بوده و این تازه بودن آن را نشان می دهد.
  • مغز ها همگی سالم هستند و هیچ دانه پوک و آفت زده ای درون آنها دیده نمی شود.
  • این مغزیجات بسیار ترد هستند و بافت نرمی هم دارند که شما در زمان استفاده می توانید این موضوع را به خوبی مشاهده کنید.
  • بادام های نمکی دارای طعم شوری هستند که برای هر ذائقه ای خوشایند است و همه آن را دوست دارند و این نمونه ها از ماندگاری بیشتری هم برخوردار می باشند.
  • از دیگر روش های تشخیص می توان به درشت بودن دانه ها اشاره کرد که همین امر زمینه را برای صادرات فراهم می کند.

تولیدی بادام زمینی نمکی صادراتی اعلا

تولیدی بادام زمینی نمکی صادراتی اعلا تولیدی با تولید بادام اعلا توانسته مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به سمت خود جذب کند. این شرکت های تولیدی سال های زیادی است که فعالیت خود را در زمینه تولید، فروش و بسته بندی آغاز کرده اند و برای تولید بیشتر هر سال به تنوع سبد محصولات خود اضافه می کنند. این امر خود زمینه صادرات را هم فراهم کرده است که سود زیادی هم دارد.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و فرمولاسیون دقیق و مواد اولیه مرغوب و همچنین اعمال کنترل کیفی فراگیر باعث توسعه و پیشرفت تولید شده است و توانسته به نحوی هوشمندانه محصولان با کیفیت و مرغوب را به دست مشتریان برساند و از این طریق رضایت آن ها را جلب کند.

بادام های ایرانی به خاطر کیفیت عالی و قیمت استثنایی به بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردند و باعث افزایش بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شوند. خریداران محترم توجه داشته باشند که قبل از خرید نمونه خارجی حتما از تولیدات داخلی دیدن نمایند و با مقایسه کیفیت و قیمت بهترین گزینه را انتخاب نمایند که بی شک برند های ایرانی جز اولویت انتخاب خریداران قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما