قیمت عمده بادام زمینی خام بسته بندی شده

مغز های آجیلی یکی از پر مصرف ترین مواد خوراکی مغذی در میان وعده و تهیه انواع دسر ها هستند که از محبوب ترین آن ها می توان به بادام زمینی خام عمده اشاره کرد. خرید بادام زمینی متوسط به صورت کیلویی از طریق مجموعه فروش ما امکان پذیر بوده و گفتنی است که این نوع بادام های زمینی به صورت خام عرضه می شوند.

<a href=

قیمت عمده بادام زمینی خام بسته بندی شده” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی خواص بی شماری دارد

<a href=

بادام زمینی خواص بی شماری دارد” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی آستانه اشرفیه نوعی میوه بوده که درون غلافی نسبتا سخت در زیر زمین به عمل می آید و بادام زمینی خام دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و یکی از مواد موجود در آن آهن است.

در واقع در هر صد گرم از این محصول حدود ۱۰ گرم آهن وجود دارد که عنصر مهمی برای جلوگیری از کم خونی و کاهش وزن های آزار دهنده و شدید به شمار می آید. همچنین در این محصول منیزیم نیز در مقادیر بسیار بالا وجود دارد و می توان گفت که این نوع بادام منبعی غنی از منیزیم بوده و چون این عنصر در تنظیم ترشح هورمون های اساسی بدن نقش دارد، مصرف بادام زمینی همواره بسیار توصیه می گردد.

وجود فیبر های نامحلول نیز ارزش غذایی آن را دو چندان کرده است، در واقع این نوع فیبر ها دشمن درجه اول چربی های شکمی به شمار می آیند و می توانند آن ها را از بین ببرند.

میزان متعادلی از اسید های چرب نیز در ترکیبات لین نوع بادام یافت می شود که بر خلاف سایر های چرب اشباع شده، به جای رسوب در رگ ها، میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهند و به این طریق نقش مهمی در کاهش ابتلا به سکته قلبی دارند. پروتئین موجود در آن نیز از نوع گیاهی بوده و در هر ۱۰۰ گرم از این محصول خوش طعم، حدود ۱۵ گرم پروتئین های مفید وجود دارد که توانایی بسیار زیادی در ایجاد حس سیری داشته و از چاقی های شکمی و اضافه وزن جلوگیری می نمایند.

مرکز صادرکننده انواع بادام زمینی خام عمده

مرکز صادرکننده انواع بادام زمینی خام عمده بازار پخش بادام زمینی با پوست متوسط، طبق آمار هایی که گرفته شده است، از رونق بسیار خوبی در خرید و فروش این نوع بادام ها برخوردار بوده و میزان سود دهی آن نسبت به سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

در این بازار پخش، بادام زمینی ها بر اساس ارقام درشت، متوسط و ریز جدا شده و هر کدام در بسته های جعبه ای یا کارتنی متفاوتی بسته بندی می شوند. سپس بر حسب میزان سفارش بازار های نیاز، مقدار معینی از بادام های بسته بندی شده پخش می گردد تا به این طریق به دست مصرف کننده برسد و هرچه محصول مرغوب تر باشد، مشتری پسند تر نیز خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما