قیمت روز بادام زمینی شیرین

بادام زمینی شیرین یکی از اجزا بسیار دوست داشتنی آجیل های شیرین است این کالا بهترین و با ارزش ترین انواع این کالا از لحاظ مقدار ویتامین و پروتئین است و شما می توانید انواع این محصول با کیفیت را در بازار جستجو و از مزایای عالی آن برای بدن سود ببرید.

تولید کننده انواع بادام زمینی شیرین که کالایی بسیار خوشمزه و مقوی است را با قیمت روز بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار داده است.

قیمت روز بادام زمینی شیرین

نحوه مزه دار کردن بادام زمینی

نحوه مزه دار کردن بادام زمینی

معمولا وقتی بادام زمینی برداشت می شود به صورت غلاف دار و خام است و شما می توانید این کالا را با غلاف و یا بدون غلاف آن با روش های مختلف در خانه و در مقدار محدود و یا در کارخانجات بزرگ و صنعتی در اندازه بسیار زیاد مزه دار کرده و استفاده نمایید.

ابتدا بادام زمینی خام را در تابه ای که از قبل گرم شده است می ریزید و سپس شروع به هم زدن و یا جابجا کردن این محصول می نمایید زیرا اگر این کار را انجام ندهید ممکن است یک سمت از بادام ها قهوه ای شده و بسوزد که در این صورت بادام زمینی شما کمی طعم تلخی به خود می گیرد. بعد از این کاره مرتب انجام شد و بادام ها تفت خورد اگر به طعم نمکی علاقمند هستید از مقداری نمک روی بادام ها استفاده و سپس شعله را خاموش نمایید.

بیشتر افراد بادام زمینی را با طعم لیمو و یا سرکه دوست می دارند در این صورت زمانی که کار تفت دادن تمام شد از مخلوط نمک و سرکه یا آبلیمو روی بادام زمینی استفاده و آن را به این روش طعم دار نمایید. البته برای داشتن بادام زمینی خوش طعم شما می توانید از مقدار کمی از کره نیز برای تفت دادن استفاده نمایید.

آشنایی با تولیدکنندگان بادام زمینی شیرین

آشنایی با تولیدکنندگان بادام زمینی شیرین تولید کنندگان بادام زمینی انواع این کالای بسیار پر ارزش از نظر مواد غذایی را در بهترین زمین های باز و یا حتی در گلخانه ها در شرایط بسیار بهداشتی و ارگانیک رشد و پرورش می دهند تا انواع سلامت این خشکبار با اهمیت و پر مصرف را توسط مراکز پخش به دست تمام مصرف کنندگان داخل و یا حتی خارج از کشور برسانند.

تمام تولید کنندگان سعی کرده اند انواع این کالا را به صورت خام و یا شور و طعم دار با کمترین مبلغ فروش در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهند و شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم و یا خرید عمده و کلی با حذف واسطه ها به مبلغی ارزانتر تهیه و مصرف نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما