قیمت بادام زمینی فلفلی بسته بندی

بادام زمینی از آن دسته تنقلات پرطرفدار و خوشمزه است که اتفاقا مغذی و مفید هم هست. این مغز خوش‌طعم از گیاهان بومی آمریکای‌ جنوبی است و می‌توان آن را در گروه آجیل‌ها طبقه‌بندی کرد.

امروزه شیوه‌های مختلفی برای فروش محصولات تولیدی وجود دارد.بادام زمینی نیز در بازارهای محلی و آنلاین شاپ ها بصورت بادام زمینی بسته بندی و فَله بفروش میرسد.

<a href=

قیمت بادام زمینی فلفلی بسته بندی” class=”img-responsive aligncenter”>

آیا بادام زمینی تنظیم کننده چربی بدن است؟

آیا بادام زمینی تنظیم کننده چربی بدن است؟

آزمایش‌ها نشان می‌دهد یکی از خواص بادام زمینی کمک به کاهش وزن است. بادام زمینی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌ و عروقی نیز مؤثر است. همراه ما باشید، امروز می‌خواهیم نکات مفیدی درباره بادام زمینی برایتان بگوییم.

بادام زمینی چربی زیادی دارد و آن را در گروه دانه‌های روغنی طبقه‌بندی کرده اند و به همین خاطر بخش عمده‌ای از بادام زمینی کشت شده در دنیا برای ساخت و تولید روغن گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان چربی آن در حدود ۵۶-۴۴ درصد است و بخش زیاد آن از چربی تک‌سیرنشده و چندسیر تشکیل شده‌است، همچنین بادام زمینی حاوی اسید اولئیک (۴۰-۶۰ درصد) و اسید لینولئیک می باشد.

از بادام زمینی محصولات دیگری نیز تولید می‌شود که شامل روغن‌ بادام زمینی، آرد و پروتئین بادام زمینی است. محصولات تولیدشده از بادام زمینی در انواع غذاها، دسرها، کیک‌ها، قنادی‌ها و سس‌ها استفاده می‌شود.

تحقیقات نشان داده که بادام زمینی تأثیر بسیار زیادی روی کاهش و ثابت نگه داشتن وزن دارد. برخلاف بالابودن میزان چربی و کالری، بادام زمینی در افزایش وزن تأثیر ندارد. درواقع آزمایشات نشان می‌دهد که مصرف بادام زمینی می‌تواند به حفظ وزن کمک می‌کند و حتی در کاهش خطر ابتلا به چاقی نیز بسیار مؤثر باشد.

بادام زمینی یک غذای بسیار مناسب برای کاهش وزن معرفی می‌شود: بادام زمینی با ایجاد حس سیری می‌تواند از مصرف غذاهای پرکالری مانند نان و برنج در افراد جلوگیری کند.بدن با توجه به میزان کالری دریافتی از مصرف بادام زمینی، افراد افزایش مصرف بادام زمینی را با کاهش مصرف دیگر مواد غذایی جبران می‌کنند. وقتی بادام زمینی به اندازه‌ی کافی جویده نشود، ممکن است بخشی از آن بدون جذب‌شدن از راه سیستم گوارش دفع شود. پروتئین زیادی موجود در بادام زمینی و چربی اشباع‌شده‌ی آن انرژی زیادی تولید می‌کند. بادام زمینی یکی از منابع بسیار غنی از فیبر است که موجب کاهش ابتلا به اضافه‌وزن و چاقی در انسان می‌شود. بادام زمینی بسیار خوشمزه است و نباید تأثیر فوق‌العاده‌ی آن را در کاهش وزن نادیده گرفت.

فروش مستقیم بادام زمینی بسته بندی شده

فروش مستقیم بادام زمینی بسته بندی شده این محصول علاوه بر فروش در فروشگاه های آجیل و خشکبار در سوپر مارکت ها بصورت فروش بادام زمینی بسته بندی با طعم های مختلف ازجمله بادام زمینی فلفلی،دارچینی،زعفرانی و از پرطرفدارترین طعم های آن نمکی می باشد.

از این محصول خوش طعم کره نیز تولید میشود که مانند خود بادام زمینی طرفداران زیادی دارد و از آن در خوراکی ها و حتی برای صبحانه استفادا و مصرف می شود.

تشکر از نگاهتان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما