قیمت انواع بادام زمینی آجیلی مرغوب

بادام زمینی نام یک محصول زراعی است که از دانه های آن به عنوان ماده غذایی استفاده می شود و بیشترین کاربرد آن نیز به صورت آجیل است، که در میان وعده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع و اقسام بادام زمینی آجیلی مرغوب، بر اساس فاکتور های مختلفی در بازار های داخلی ما تعیین می شود، که یکی از آن ها نام تجاری یا برند محصول است، که نشان دهنده میزان کیفیت آن می باشد.

قیمت انواع بادام زمینی آجیلی مرغوب

آشنایی با بهترین بادام زمینی آجیلی

آشنایی با بهترین بادام زمینی آجیلی

بادام زمینی یکی از اجزای همیشگی آجیل و تنقلات شب های عید ما ایرانیان است، که به دلیل طعم بسیار خوب و خواص فراوانی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مصرف کننده ها برخوردار می باشد.

  • بهترین و مرغوب ترین بادام زمینی آجیلی، محصولی است که پوسته قهوه ای رنگ آن کاملا ترد، خشک و نازک باشد، به طوری که وقتی با دست خود بر روی آن می کشید به سرعت از مغز جدا گردد و این عامل نشان دهنده تازه بودن محصول است.
  • مغز داخلی بادام زمینی باید رنگی کاملا روشن داشته باشد، که معمولا کرمی مایل به سفید است و به هیچ وجه نباید لکه های سیاه، قهوه ای یا سبز در آن دیده شود، که این می تواند به منزله کرم خوردگی یا پوسیدگی آن باشد.
  • طعم مغز بادام ها نیز باید کاملا شیرین و لذیذ باشد و اگر دانه های تلخ در آن وجود داشت، نشانه بی کیفیتی محصول خواهد بود.
  • در ضمن مغز بادام زمینی باید کاملا ترد و نرم باشد، به طوری که در هنگام جویدن به سرعت زیر دندان های شما خرد شود و قابل خوردن باشد و اگر حس کردید حالتی خمیری، پلاستیک مانند یا به هم چسبیده دارد، باید بدانید که بادام مانده شده و کیفیت و تازگی خود را از دست داده است.

بررسی طبع بادام زمینی آجیلی

بررسی طبع بادام زمینی آجیلی بر اساس آموزه های طب سنتی و طب اسلامی، به این نتیجه می رسیم که طبع بادام آجیلی به طور طبیعی گرم و تر می باشد، که در میان طبایع و مزاج ها بهترین طبع به شمار می رود و می تواند بسیاری از امراض را برطرف کند.

  • بر این اساس مصرف بادام زمینی آجیلی می تواند به برطرف شدن سودا که در اثر افزایش سردی مزاج در انسان رخ می دهد کمک کرده و در نتیجه افسردگی، غم و یاس را برطرف نماید.
  • این محصول موجب تقویت کبد انسان شده و به عملکرد بهتر آن کمک می نماید، در نتیجه مشکلات مربوط به دفع، یبوست و کم کاری کبد را به سرعت رفع می کند.
  • مصرف بادام زمینی آجیلی موجب رفع خشکی، ترک و اگزمای پوستی می شود و به افراد در داشتن پوستی سالم، باطراوت و نرم کمک خواهد کرد.
  • در ضمن این محصول موجب افزایش حرارت داخلی بدن انسان شده و نیروی جسمانی و قوای جنسی او را نیز افزایش می دهد، در نتیجه موجب تقویت قدرت باروری در میان مردان می شود.

مرکز پخش بادام زمینی آجیلی اعلا

مرکز پخش بادام زمینی آجیلی اعلا شرکت های اصلی پخش بادام مرغوب آجیلی، بهترین نوع این محصول را از کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و سپس به صورت فله ای یا بسته بندی شده به دست مصرف کننده ها می رسانند.

قیمت بادام زمینی آجیلی اعلا در مرکز پخش آن تحت تاثیر چند عامل مختلف تعیین می شود، که در این میان می توان به شکل فروش این محصول، یعنی فله ای یا بسته بندی بودن آن اشاره نمود، که مسلما تاثیر خیلی زیادی بر روی نرخ نهایی آن خواهد گذاشت.

البته باید میزان کیفیت و مرغوبیت محصول، اندازه دانه های بادام زمینی و حجم بسته ها را نیز در نظر گرفت.

آن دسته از عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارند، اما به مرکز پخش بادام زمینی دسترسی ندارند، می توانند با استفاده از درگاه های مختلف فروش اینترنتی مانند این وب سایت، آن را به سادگی و سهولت، از هر جای این کشور که هستند سفارش داده و تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما