فروش مستقیم بادام زمینی بدون پوست فله

این روزها در هر مغازه‌ای که بروید بادام زمینی بدون پوست و بسته بندی را خواهید دید. بادام زمینی یکی از خوراکی‌های سالم به عنوان میان وعده برای کودکان و بزرگسالان است.

فروش مستقیم بادام زمینی بدون پوست فله

تفاوت انواع بادام زمینی بدون پوست خام

تفاوت انواع بادام زمینی بدون پوست خام

بادام زمینی (بادام کوهی) یا پسته زمینی میوه گیاهی است که از خانواده باقلاسانان بوده و دو لپه‌ای می‌باشد و یک پوسته (پوست خارجی و لیفی شکل) و یک پوسته نازک‌تر داشته که به راحتی از آن جدا می‌شود.
این میوه یا بهتر بگوییم آجیل در بین انواع میوه‌ها نحوه تشکیل بسیار عجیبی و خاصی دارد که شاید دانستن آن برای شما هم جالب باشد.
علت این که میوه این گیاه زیر خاک است به دلیل خم شدن دمبرگ گیاه پس از لقاح است که باعث می‌شود میوه درون خاک تشکیل شود و پس از رسیدن میوه‌ها به شکل دو پیله درون یک غلاف گونی شکل به صورت دو تایی به وجود آیند.
شاید در بین کالاها و لوازم الکترونیکی همواره به دنبال نوع خارجی آن باشید اما در این مورد باید بگوییم بهتر است جنس ایرانی را امتحان کنید تا به تفاوت بادام زمینی ایرانی و خارجی پی ببرید.
در ایران شهرستان آستانه اشرفیه واقع در استان گیلان و همچنین پارس آباد در مغان بهترین تولید کننده‌های بادام زمینی هستند که از نظر اندازه، طعم و ارزش غذایی به نسبت انواع خارجی بسیار مرغوب‌تر و البته گران‌تر نیز هستند.
به دلیل کم بودن تولید بادام زمینی بدون پوست در ایران و از طرفی تقاضای بالاتر بازار به نسبت عرضه این محصول واردات آن از کشورها چین و هند انجام می‌گیرد که در بازار تحت عنوان بادام هندی چینی و بادام زمینی هندی شناخته می‌شوند.
به لحاظ جداسازی (Sorting) و ظاهری بادام زمینی‌های خارجی به علت داشتن دستگاه‌های پیشرفته به صورت دقیق‌تری انجام می‌گیرد که باعث بازار پسندی بیشتر آنها نسبت به نوع ایرانی می‌شود.
بیشترین مصرف بادام زمینی بدون پوست خام برای کره گیری و به منظور تولید کره بادام زمینی می‌باشد و این که بعضی از افراد به دلیل داشتن فشارخون یا این که ترجیح می‌دهند تا رژیم غذایی کم نمک داشته باشند نوع خام و بدون پوست آن را به نوع تنوری و شور ترجیح می‌دهند.
به دلیل نوسانات قیمت دلار و ارز در سطح بین المللی قیمت نوع ایرانی از ثبات و تعادل بیشتری نسبت به نوع خارجی دارد.

تولید کننده بهترین بادام زمینی بدون پوست

تولید کننده بهترین بادام زمینی بدون پوست از بهترین تولید کننده‌های بادام زمینی بدون پوست در ایران می‌توان به کارخانجات واقع در شهرهای آستانه اشرفیه، پارس آباد، خلخال، جنوب و مینودشت اشاره کرد.
بهترین تولید کننده‌ها در خارج، کشورهای چین، هند، سودان، ازبکستان و مصر هستند که عمده واردات ایران از دو کشور چین و هند صورت می‌گیرد.
عرضه بادام زمینی خام در انواع سایت‌ها با تخفیف‌های خاص که متناسب با میزان خرید شما در نظر گرفته می‌شود انجام می‌شود که براساس نوع نیاز و بودجه خود می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما