فروش بادام زمینی ایرانی صادراتی

فروش بادام زمینی ایرانی صادراتی به صورت آنلاین افزایش چشمگیری داشته است چون عرضه کنندگان می توانند به راحتی محصول خود را به سراسر کشور ارسال کنند، بادام زمینی بدون کربوهیدرات می باشد به همین دلیل مصرف منظم آن می تواند به کاهش وزن کمک کند و خانم ها چون بیشتر در معرض چاقی هستند باید از این نوع آجیل به طور مرتب مصرف کنند.

فروش بادام زمینی ایرانی صادراتی

تفاوت بادام زمینی ایرانی و خارجی

تفاوت بادام زمینی ایرانی و خارجی

تفاوت بادام زمینی ایرانی و خارجی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • بادام زمینی ایرانی به دلیل روغن بیشتری که دارد طعم مطلوب تری نسبت به بادام زمینی خارجی دارد.
  • بادام زمینی ایرانی درشت تر از بادام زمینی خارجی می باشد.
  • قیمت بادام زمینی خارجی به دلیل تغییرات نرخ ارز در حال نوسان است اما قیمت بادام زمینی ایرانی ثبات بیشتری دارد.

خرید بادام زمینی صادراتی بازار داغی دارد و این نه تنها به دلیل کیفیت بالای آن می باشد بلکه خاصیت های فراوان آن هم موجب شده خرید آن افزایش یابد به عنوان نمونه به بهبود استخوان های سالم و قوی کمک می کند و این به دلیل کلسیم و آهن فراوانی است که در آن وجود دارد، برای مبارزه با افسردگی بی نظیر می باشد.

چون دارای ترکیب تریپتفون می باشد که در آن وجود دارد چون این ترکیب می تواند باعث ترشح هورمون شادی سروتونین شود.منبع ویتامین ب می باشد و شما با مصرف روزانه 1.5 اونس بادام زمینی می توانید از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری نمایید از بیماری های اعصاب من جمله آلزایمر پیشگیری می کند و این به دلیل ویتامین ب3 یا نیاسین می باشد که در آن وجود دارد.

برای پیشگیری از انواع سرطان ها بی نظیر است چون دارای پلی فنولیک و اسید کوماریک می باشد خطر ابتلا به سرطان روده در زنان و مردان را به ترتیب 58 درصد و 27 درصد کاهش می دهد. منبع اسید فولیک می باشد و خانم های باردار با مصرف آن می توانند از متولد شدن جنین با نقص لوله عصبی جلوگیری کنند.

مراکز خرید بادام زمینی مرغوب ایرانی

مراکز خرید بادام زمینی مرغوب ایرانی مراکز خرید بادام زمینی مرغوب ایرانی از فعالان اصلی اقتصادی می باشند که باعث رونق گرفتن بازار این محصول شده اند به همین دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب برای آن ها اصل مهم و اساسی بوده است علاوه بر این مزیت های استفاده از بادام زمینی برای پوست و مو موجب شده مراکز خرید آن بازار داغی داشته باشند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای مقادیر بالای از ویتامین E، منیزیوم و روی می باشد و به درمان جوش و آکنه های صورت کمک فراوانی خواهد کرد.
  • خواص ضد التهابی دارد و به درمان اگزما و پسوریازیس کمک فراوانی می کند.
  • باعث کلاژن سازی پوست می شود و به جوان سازی آن کمک می کند چون دارای ویتامین ث، منیزیوم و اسید های چرب می باشد. ویتامین E دارد
  • به درمان آفتاب سوختگی کمک فراوانی خواهد کرد. اسیدهای چرب امگا3 موجود در آن باعث تقویت فولیکول های مو شده اند و به رشد مو کمک می کنند.
  • موهای شکننده و آسیب دیده را درمان می کند و این به دلیل ویتامین E فراوانی می باشد که در آن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما