عرضه مستقیم بادام زمینی خام به صورت فله ای

بادام زمینی فله تازه با پوست مصارف بسیاری دارد اما خریدارانی که به دنبال خرید این محصول هستند تازگی بادام زمینی برایشان بسیار اهمیت دارد و بر این اساس خواهان خرید این محصول با واسطه های کمتر یا بدون واسطه هستند. عرضه مستقیم بادام تازه با پوست به صورت عمده سود آوری مناسبی برای تولید کنندگان دارد و در عین حال خریداران نیز می توانند محصولات تازه را با قیمت ارزان ترخریداری نمایند.

عرضه مستقیم <a href=

بادام زمینی خام به صورت فله ای” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی در رژیم کتوژنیک

بادام زمینی در رژیم کتوژنیک

بادام زمینی خام سرشار از املاح و ویتامین های مختلف است که برای سلامت قلب بسیار مفید می باشند و در واقع بادام زمینی در پیشگیری از بیماری های قلبی بسیار مفید می باشد. افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند با مصرف هر روزه این محصول می توانند روند بهبود بیماری های قلبی را تسریع بخشند و البته مصرف این محصول از بیماری های قلبی نیز پیشگیری می کند.

اسید اولئیک، آنتی اکسیدان ها و مواد دیگر موجود در این محصول برای عملکرد بهتر قلب بسیار مفید می باشند و البته کیفیت بهتر بادام زمینی اثر بخشی بهتری دارد و بر این اساس مصرف کنندگان این محصول به دنبال خرید محصولات مرغوب هستند. البته افرادی که بادام زمینی را به منظور حفظ سلامت قلب مصرف می کنند بهتر است از نوع خام این محصول استفاده کنند زیرا این بادام زمینی در حالت اثربخشی بهتری دارد.

طبق تحقیقات انجام شده افرادی که با بیماری های قلبی مواجه هستند با مصرف کم و روزانه بادام زمینی می توانند خطر مرگ در اثر این بیماری را به میزان بالایی کاهش دهند. در واقع در حدود نیمی از بادام زمینی چربی اشباع نشده و مفید می باشد که با مصرف آن کلسترول خون به میزان بالایی کاهش می یابد و البته کلسترول کمتر منجر به کاهش فشار خون و کاهش ابتلا به بیماری های قلبی می شود.

خرید آسان بادام زمینی فله ای

خرید آسان بادام زمینی فله ای فروش بی واسطه بادام زمینی با غلاف تازه به لطف سایت های معتبر اینترنتی در حجم بالا هر روزه در حال انجام است و مشتریان با توجه به تنوع بالای بادام زمینی بسیار از این خرید استقبال می کنند. بادام زمینی با پوست دارای ارزش تغذیه ای بالاتر می باشد و بر این اساس بسیار مورد توجه مصرف کنندگان مختلف می باشد.

فروش بادام زمینی در سایز و کیفیت های متفاوت انجام می گیرد و البته این محصول به صورت بسته بندی و فله ای به فروش می رسد و مشتریان با توجه به بازار این محصول می توانند آن را خریداری نمایند. هم اکنون قیمت این محصول در بازار کشور با توجه به قیمت سایر اقلام بسیار مناسب است و البته فروش عمده این محصول بسیار پایین تر از فروش جزئی آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما