عرضه انواع بادام زمینی نمکی

بادام زمینی نمکی امروزه عرضه انواع بادام زمینی نمکی به دلیل خواهان زیاد آن در کشور افزایش یافته، بادام زمینی در ایران بازار پر رونقی دارد و افراد زیادی به دنبال خرید و فروش این محصول هستند. بادام زمینی نمکی به خاطر خواص درمانی آن بسیار رایج است.

عرضه انواع بادام زمینی نمکی

کاهش کلسترول خون با مغز بادام زمینی

کاهش کلسترول خون با مغز بادام زمینی

هیپرگلسترولی از عوامی مهم در ایجاد اترواسکلروز و بیماری های قلبی عروقی است که با توجه به تاثیر آجیل ها بخصوص بادام زمینی روی چربی تحقیقاتی صورت گرفته که نشان دهنده تاثیر بسیار بالای بادام زمینی در کاهش کلسترول خون دارد

. طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی تاثیرات مثبت استفاده روزانه ۵۰ گرم بادام زمینی طول چهار هفته در ۳۷ بیمار دچار کلسترول خون نشان داده، مصرف روزانه ۱۵ درصد کل انرژی مورد نیاز روزانه، میزان کلسترول زیان بار خون را کاهش می دهد.

تحقیقات نشان داده که چربی بادام زمینی برای انسان مفید است اورات رژیم بادام زمینی در کاهش کلسترول خون تاثیر زیادی دارد و استفاده مکرر از بادام زمینی خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

اثرات رژیم غذایی بادام زمینی کاهش کلسترول بد حفظ و نگه داری کلسترول خوب بادام زمینی منبع خوب و با صرفه ای از پروتئین هستند و بیشتر ویتامین و املاحی که بسختی می آیند را تامین می کند. برای کاهش کلسترول خون نوشیدن شیر بادام نیز بسیار مفید است.

مصرف بادام زمینی به عنوان میان وعده سالم باعث حفظ کلسترول و تولیدگلیسرید خون می شود.۸۵ بادام زمینی چربی غیر اشباع است، چربی های غیر اشباع، کلسترول خون را پایین می آورد که در سلامت قلب موثرند.

بهترین مرکز فروش بادام زمینی نمکی

بهترین مرکز <a href=فروش بادام زمینی نمکی” class=”img-responsive aligncenter”> عرضه بادام زمینی نمکی با دخالت تولید کنندگان روانه بازارهای کشور شده است، بادام زمینی به دو روش خام یا نمکی با کیفیت عالی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرد انواع بادام زمینی بصورت پوست ، بدون پوست و با طعم های نمکی، بادام زمینی برشته، بادام زمینی طعم دار به فروش می رسد. برای نمونه بادام زمینی برشته بیشتر در شمال کشور کشت و‌تولید می شود و بعضی ها بادام زمینی برشته را از این مناطق تهیه می‌کنند. بادام زمینی نمکی بیشتر در مازندران کاشت و توزیع می شوند و در میان بادام زمینی نمکی به خاطر خواص درمانی بسیار رایج است و از قیمت خوبی برخوردار است. معروف ترین مراکز تولید بادام زمینی نمکی در ایران شهرهای سامان، شهرکرد، استان چهار محال بختیاری دانست. سالانه مقادیر بسیار زیادی از آن در بازار توزیع و به فروش می رسد. خرید و فروش بادام زمینی بیشتر در فصل تولید آن یعنی اواخر تابستان صورت میگیرد در این فصل عرضه و فروش این محصول با پوست و بدون پوست به صورت مغز رونق بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما