خرید بادام زمینی خام دشت مغان صادراتی

بادام زمینی یکی از انواع محصولات کشاورزی است، که از آن به عنوان آجیل و خشکبار استفاده می شود و سرشار از پروتئین و املاح معدنی می باشد و شاید جالب باشد که بدانید بهترین نوع این محصول در دشت مغان کشت می شود.

مراکز خرید بادام زمینی خام دشت مغان صادراتی، بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول را در بسته بندی های شکیل و زیبایی برای عرضه به مصرف کننده ها در کشور ارائه می دهند.

خرید <a href=

بادام زمینی خام دشت مغان صادراتی” class=”img-responsive aligncenter”>

خصوصیات مهم بادام زمینی خام دشت مغان

خصوصیات مهم بادام زمینی خام دشت مغان

بادام زمینی تولید شده در دشت مغان، به عنوان یکی از مرغوب ترین نمونه های این محصول در کشور ما شناخته می شود و دارای طرفداران خیلی زیادی در بین مصرف کننده ها می باشد، از این رو ما در این بخش به بررسی برخی از خصوصیات مهم بادام زمینی خام این منطقه می پردازیم، با ما همراه باشید.

  • بادام زمینی تولید شده در منطقه دشت مغان، به علت شرایط اقلیمی بسیار مناسب و مطلوبی که در این منطقه وجود دارد، از رشد بسیار عالی و بازدهی خیلی زیادی برخوردار است و همه ساله در حجم زیادی در تمام مراکز فروش سطح کشور توزیع می شود.
  • این محصول از طعم بسیار دلچسب و شیرینی برخوردار است، که باعث می شود از خوردن آن نهایت لذت را ببرید و این مساله یکی از مهم ترین دلایل جذب مشتریان برای خرید آن خواهد بود.
  • بادام زمینی منطقه دشت مغان از نظر سایز تقریبا ریز به حساب می آید و همین موضوع باعث می شود که یک محصول اقتصادی به شمار بیاید، چون در هر کیلوگرم از این محصول تعداد خیلی بیشتری دانه بادام زمینی جای می گیرد و از این رو حجم آن افزایش می یابد.
  • این محصول از نظر کیفیت در بالاترین جایگاه قرار دارد، چون میزان پوسیدگی و خرابی در دانه های آن بسیار اندک است، به همین دلیل دور ریز خیلی کمی دارد و باز هم خرید آن برای افراد صرفه اقتصادی خواهد داشت.

روش های برشته کردن بادام زمینی خام دشت مغان

روش های برشته کردن بادام زمینی خام دشت مغان برای برشته کردن و بو دادن بادام زمینی خام دشت مغان، مانند تمام انواع دیگر این محصول باید چند مرحله را طی کنید، که در ادامه این مطلب در این زمینه با شما صحبت می کنیم، پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

  • ابتدا باید تعیین کنید که قصد دارید بادام زمینی را با غلاف آن برشته کنید یا بدون غلاف، چون این ویژگی مدت زمان ترد شدن و پخته شدن آن را تغییر می دهد و نوع غلاف دار در زمان طولانی تری آماده می شود.
  • بعد به مقدار مورد نظر خود بادام زمینی در داخل یک تابه مخصوص بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، به اندازه یک لیوان آب روی بادام ها ریخته و خوب هم بزنید، بعد مقدار مشخصی نمک، سرکه، فلفل یا هر ادویه دیگری که دوست دارید به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا آب بادام ها خوب خشک شود.
  • سپس ظرف را از روی حرارت برداشته و در یک سینی خالی کنید و سینی را برای یک الی دو روز روی بخاری یا شوفاژ بگذارید، تا بادام ها حسابی ترد شوند.

فروشگاه بادام زمینی خام درشت دشت مغان

فروشگاه بادام زمینی خام درشت دشت مغان فروشگاه های فعال در زمینه عرضه و فروش بادام زمینی درشت دشت مغان، این محصول را به صورت خام یا بو داده شده و به شکل فله ای یا بسته بندی شده در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می نمایند.

این فروشگاه ها از آنجایی که محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند، سود بسیار کم و نرخ مقرون به صرفه ای برای فروش آن در نظر می گیرند، که برای مصرف کننده ها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود و هزینه های آن ها را کاهش خواهد داد.

خرید بادام خام در کشور ما به شکل های گوناگونی انجام پذیر خواهد بود، که در این بین راحت ترین و سریع ترین راه ممکن به کار گیری درگاه های آنلاین فروش مختلف مانند این وب سایت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما