توزیع کنندگان بادام زمینی شور بدون پوست مغان

بادام زمینی شور یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین انواع مغز ها است که از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار است؛ به طوری که متخصصان تغذیه توصیه به قرار دادن این محصول در رژیم غذایی می کنند.

توزیع کنندگان بادام زمینی بدون پوست مغان عرضه کننده این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بازار سراسر کشور می باشند. اگر شما قصد خرید این محصول را از توزیع کنندگان آن دارید و یا می خواهید با ویژگی ها یا خواص آن بیشتر آشنا شوید لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

توزیع کنندگان بادام زمینی شور بدون پوست مغان

بادام زمینی بدون پوست مغان چه ویژگی هایی دارد؟

بادام زمینی بدون پوست مغان چه ویژگی هایی دارد؟

بادام زمینی بدون پوست مانند سایر انواع مغز ها دارای ارزش غذایی بالایی است.

برخی از ویژگی های این محصول به شرح زیر است:

  • با وجودی که این محصول دارای کالری بالایی است اما از آن جا که کربوهیدرات بسیار کمی دارد باعث چاقی نمی شود.
  • این محصول به عنوان عضوی از خانواده سویا شناخته می شود که هم به صورت خام و هم بو داده و طعم دار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بادام زمینی دارای کاری بالایی است ؛ از این رو به کسانی که از ضعف و بی حالی رنج می برند توصیه می شود از بادام زمینی به عنوان میان وعده استفاده نمایند.
  • وجود انواع مواد معدنی در بادام زمینی سبب افزایش ارزش غذایی آن شده است. عناصری مثل آهن ، کلسیم و منگنز در این محصول به فراوانی یافت شده و در فرایند های مختلفی در بدن از قبیل استحکام سیستم اسکلتی، تقویت سیستم ایمنی و خون سازی نقش دارند.
  • مراقبت از پوست از ویژگی های مهم بادام زمینی مغان است. این محصول دارای انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین ای می باشد. این ویتامین به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و از سلول های پوستی در مقایل رادیکال های آزاد مراقبت کرده و از پیری زود رس در آن ها جلوگیری می کند.

تاثیر مصرف بادام زمینی بدون پوست مغان بر حافظه

تاثیر مصرف بادام زمینی بدون پوست مغان بر حافظه

افزایش سن علاوه بر این که تاثیر خود را روی ارگان های مختلف بدن می گذارد روی سیستم عصبی و حافظه نیز تاثیر گذاشته و در صورتی که این تاثیرات به تعویق انداخته نشوند ممکن است باعث ایجاد بیماری های عصبی از قبیل دمانس و آلزایمر شود.

برخی از خوراکی ها از قبیل بادام زمینی می تواند تاثیر چشمگیری در تقویت حافظه داشته باشد.

این محصول حاوی ویتامینی به نام نیاسین است که نوعی آنتی اکسیدان می باشد؛ آنتی اکسیدان ها با از بین بردن رادیکال های آزاد از صدمه به سلول های مغزی جلوگیری می کنند. از این رو مصرف بادام زمینی مغان و بدون پوست به کودکان که در سن مدرسه قرار دارند و سالمندان که در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند توصیه می شود.

قیمت فروش بادام زمینی ریز بدون پوست مغان

قیمت <a href=فروش بادام زمینی ریز بدون پوست مغان” class=”img-responsive aligncenter”> همان طور که ذکر شد بادام زمینی ریز دارای خواص متعددی برای سلامت بدن است و می تواند کمبود های متعددی را در بدن جبران نماید. از این رو توجه عموم را به خود جلب کرده است.

قیمت فروش بادام ریز بدون پوست مغان به عوامل متعددی مثل طعم و تازگی بادام، قیمت خرید بادام زمینی از کشاورز، خرید عمده یا خرده، نوع بادام زمینی (بو داده یا طعم دار) و … بستگی دارد.

اگر شما قصد خرید بادام شور مغان را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است؛ چرا که در این صورت علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و درجه یک از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید.

چنانچه مایل به خرید از مرکز توزیع بادام بدون پوست هستید و یا می خواهید از قیمت این محصول مطلع شوید، اما از مراکز فروش فاصله دارید و یا فرصت رفتن به این مرکز را ندارید می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

در صورت ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخ گویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات اراِئه شده محصول مورد نظر شما را درب منزلتان ارسال می کنند. در این صورت شما هزینه های مربوط به رفت و برگشت را حذف کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما